خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه سطح سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان قزوین از لحاظ فنی سطح بالایی است، گفت: این مسابقات باید زمینه‌ساز انس بیشتر جامعه با قرآن کریم باشد.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۵۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حاشیه مراسم پایانی بخش بانوان سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان قزوین که در آستان مبارک امامزاده حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: آشنایی ما با قرآن باید باعث عمل دقیق به آیات الهی بشود.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن فرصتی است تا با قران آشنایی بیشتری پیدا کنیم، افزود: متوجه کردن جامعه به قرآن و عمل دقیق به آیات باید در دستور کار مسئولین مسابقات قرار بگیرد.

عادل با اشاره به اینکه جامعه ما باید در پرتو محافل، جلسات و مسابقات ارتباط بیستری با قرآن بگیرد، بیان کرد: همه ما باید روز به روز با قرآن ارتباط بیشتری بگیریم و آیات قرآن را در زندگی خود پیاده کنیم.

وی ادامه داد: در استان قزوین ظرفیت‌های قرآنی خوبی وجود دارد و امیدواریم از این ظرفیت‌های بزرگ، استفاده لازم را در جهت تقویت فرهنگ قرآنی استان استفاده کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان یادآور شد: افرادی که در این مسابقات حضور می یابند باید بتوانند در سکوهای کشوری نیز خوش بدرخشند و حاصل تلاش‌ها این بشود که شاهد رشد جلسات قرآن و افزوده شدن اساتید قرآنی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها