فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مضرات اعتماد به دشمن گفت: وضعیت امروز ترکیه ناشی از اعتماد به دشمن و خنجر از پشت خوردن است.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۷۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، سردار یدالله بوعلی  در همایش روز بسیج کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل سالن حکیم جرجانی علوم پزشکی یاسوج و با حضور کارمندان بسیجی برگزار شد با تبریک هفته دولت و با یادی از شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی اخلاص در خدمت به مردم هستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلساتی که مربوط به شهدا بوده باید شرکت کنیم، زیرا یاد شهدا موجب ایجاد انگیزه برای خدمت بیشتر در جامعه می‌شود.

سردار بوعلی با بیان اینکه شهدا مربوط به گروه خاصی نیستند و به انقلاب تعلق دارند، افزود: شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که دست الهی همواره یاریگر مظلومان بوده و دشمن در این مسیر همیشه شکست خورده است.

وی به شهیدان بزرگی همچون چمران اشاره کرد و گفت: آن‌ها نشان دادند که پست و مقام برایشان ارزشی ندارد و نشان دادند که عاشق بودن در شهادت نهفته است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روحیه ایثارگری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس موجب انفعال دشمن شد، اظهار کرد: آن‌ها به ضعف خود در برابر نظام جمهوری اسلامی پی برده‌اند.

بوعلی در ادامه به ضربه‌ای که از اعتماد به دشمن نصیب کشورها می‌شود اشاره کرد و گفت: اگر روزی ترکیه نماد اقتصاد در کشورهای اسلامی بود و کشوری مقتدر در آسیا و اروپا به شمار می‌رفت اما امروز فهمیده‌اند که اعتماد به دشمن به معنای خنجر از پشت خوردن است.

وی بیان کرد: امروز همین اعتماد به دشمن موجب شده که ترکیه با بحران‌های داخلی و خطر تجزیه مواجه شود که دلیل آن اعتماد به دشمن ذاتی خویش است.



ارسال نظرات