خبرهای داغ:
به همت تعلیم و تربیت ناحیه امام حسن مجتبی(ع):
به همت تعلیم و تربیت ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نشست هیئت یاوران ولایت با حضور شورای فرماندهی، فرماندهان و مسئولین تعلیم و تربیت حوزه های مقاومت تابعه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۸۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
نشست هیئت یاوران ولایت در قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم حاتمی راد ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهید رجایی به بیان خاطرات و وقایع شهریورماه سال 1360 پرداختند و در این زمینه به اهمیت پروژه نفوذ دشمن اشاره کردند.

وی با بیان اینکه دشمن در ابتدای انقلاب با نفوذ در بالاترین رده های مسئولیتی کشور توانست رییس جمهور و نخست وزیر کشور را به شهادت برساند، هم اکنون نیز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری می بایست در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی و لزوم استفاده از تولیدات داخلی و تبیین گفتمان ولایت در این زمینه پرداخت.

حاتمی راد رویکرد اقتصادی دولت های پس از انقلاب، خصوصا پس از دفاع مقدس را مورد بررسی قرار داده و به نقاط ضعف های آنها اشاره داشته، و سوء مدیریت ها و رویکرد های مغایر با نظام اسلامی را مسبب قرارگرفتن کشور در وضعیت بحران اقتصادی قلمداد کرد.

وی در آخر با اشاره به رویکرد مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تحقق آن، همه ارگان ها و نهادها از جمله سپاه، بسیج، حوزه های علمیه و دانشگاه ها و عموم مردم را در این زمینه مسئول دانست.

ارسال نظرات