تجلیل از خادمان مازندرانی راهیان نور غرب کشور برگزار می شود

مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا خبر داد : برگزاری همایش تجلیل از خادمین شهدای استان مازندران با همکاری کمیته خادمین سپاه کربلا
کد خبر: ۸۷۳۷۴۹۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اردویی سپاه کربلا همزمان با اعزام کاروان های راهیان نور استان مازندران به مناطق عملیاتی غرب کشور ، نشست صمیمی مجموعه سازمان اردویی سپاه کربلا و کمیته خادمین به منظور برنامه ریزی برگزاری همایش تجلیل از خادمین شهدای استان مازندران برگزار شد.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا  در این نشست با تقدیر از خدمات و تلاش‌های بی وقفه  خادمین شهدای  مازندران به جهت همکاری در برگزاری مطلوب اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: خدمت به زائران راهیان نور امری مقدس و مطلوب است.

سرهنگ دوم پاسدار قاسم موقر در ادامه افزود: حضور در عرصه ایثار و شهادت افتخاری است  که نصیب رزمندگان بسیجی شده و امیدواریم بتوانیم همواره خادمان شهدا و جانبازان باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه از خودگذشتگی و ایثار  از خصوصیات خادمان راهیان نور است عنوان داشت: همایش تجلیل از خادمین شهدای استان مازندران در تاریخ دوم مهر ماه با حضور کلیه خادمین استان مازندران اعم از خواهر و برادر برگزار خوا هد شد.

وی خاطر نشان کرد: بر پایی این همایش ها و گردهمایی ها موجب آشنا شدن بیشتر خادمین با روحیه ایثار گری  و تقویت کننده خوی و خصلت خادمی خواهد شد.

به گزارش کوله بار مازندران در پایان، پس از بررسی پیشنهادات و نظرات برنامه ریزی لازم جهت برگزاری هرچه مطلوب تر این همایش انجام شد که متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها