فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد:

فرهنگ ایثار وشهادت سلاح ایران اسلامی در برابر دشمنان است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد فرهنگ ایثار و شهادت راسلاح ایران اسلامی در برابر تجاوز گری دشمن دانست و افزود: دشمن امروز با هر سلاحی با ایران اسلامی در ستیز است اما این فرهنگ ایثار و شهادت است که آنها را زمین گیر کرده است.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۰۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ،سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی  در همایش بسیج کارمندان استان کهگیلویه وبویراحمد که به نام شهید شاخص کارمندی کشور شهید جرفی و شهید شاخص استانی شهید عباسی برگزار شد با یاد و خاطر شهدای دولت (رجایی  و باهنر)گفت: ویژگی مردان بزرگ این است که در راه خدا قدم برداشته اند.

 

وی به برگزاری مداوم چنین جلساتی در استان اشاره کرد و گفت:جلساتی که در آن بوی شهادت و شهداء را می دهد باید مقدس شمرد و با تمام وجود و بدون هیچ نگاه سیاسی در آنها شرکت کرد.

 

یاد شهدا همان ذکر خداست

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد یاد شهداء را همانند ذکر خداوند دانست و افزود:همان گونه که نماز خواندن و قرآن خواندن یادخدا و از واجبات است یاد شهیدان کردن هم نوعی ذکر خداست.

 

بوعلی شهدا را چراغ هدایت جامعه به سوی روشنی دانست و ابراز کرد: شهدا به عنوان عزیزان جامعه از قداست بالایی در بین مردم برخوردارند و باید قدر این عزیزان را در این نظام پر برکت دانست.

 

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت طلبی شهدا است

وی با بیان اینکه  امنیت امروز جامعه مرهون فداکاری و رشادت طلبی رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: رزمندگان اسلام به ویژه شهداء در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که وعده الهی پیروزی با مردان است.

 

فرمانده سپاه فتح استان شهداء را مظهر اقتدار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز شهداء نشانه و مظهر اقتدار این نظامند که با تمام وجود برای پاسداری از مام وطن و ارزشهای دینی در برابر تمامی ابرقدرتهای جهان ایستادند تا نشان دهند که در رگ های شیعه خون سید الشهدا جاری است.

 

شهید چمران الگوی مردان بی ادعا

بوعلی به دلاوری شهیدانی بزرگ همچون شهید چمران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهید چمران به عنوان یکی از الگوهای رادمردی ایران اسلامی در دفاع مقدس نشان داد که پست و مقام در برابر خدمت و ایثار به مردم و جامعه هیچ جایگاهی ندارد.

 

وی بیان داشت: شهید چمران نشان داد که عاشق بودن یک لطف الهی است که نصیب هر کسی نمی شود.

 

فرهنگ ایثار وشهادت سلاح ایران اسلامی در برابر دشمنان

فرمانده سپاه فتح استان فرهنگ ایثار و شهادت راسلاح ایران اسلامی در برابر تجاوز گری دشمن دانست و افزود: دشمن امروز با هر سلاحی با ایران اسلامی در ستیز است اما این فرهنگ ایثار و شهادت است که آنها را زمین گیر کرده است.

 

همه عاقبت اعتماد به دشمن را دیدند

بوعلی به حربه دشمن حتی در برابر دوستان خود نیز اشاره کرد و گفت:اگر برخی روزی ترکیه را محور توسعه ،صادرات و امنیت جهان اسلام می پنداشتند امروز باید بدانند که اعتماد کردن به دشمن به منزله خنجر از پشت خوردن است ،همان بالایی که امروز بر سر این کشور آمده است.

 

وی ابراز کرد:اگر ترکیه امروز در حال یک فروپاشی و جنگ داخلی است به منزله راه کج رفتن و اعتقاد نداشتن به ارزشها و آرمانهاست.

 

فرمانده سپاه فتح استان امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه را برگرفته از دلاور مردی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: اگر امروز بر مدار امنیت جهان قرار داریم برگفته از روحیه ایثار،شهادت و اوج شهامت رزمندگان و شهیدان در هشت سال دفاع مقدس است که هر روز بیشتر از دیروز بر همه عیان می شود.

 

رهبری مقام معظم رهبری ایران اسلامی را کشوری مقتدر کرده است

بوعلی با بیان اینکه امروز رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب باعث شده است که کشتی انقلاب در طوفان های متلاطم به خوبی به ساحلی امن برسد ،گفت:اگر امروز امن ترین کشور جهان در خشن ترین منطقه از جهان لقب گرفته ایم همه مرهون رهبر بزرگ و آزاد ایران اسلامی و جهانم اسلام است که با سخن های بزرگ خود نقشه های دشمن را برملا ساخته و چراغ راه مسئولان بوده است.


ارسال نظرات