کم سن ترین خادم مازندرانی در راهیان نور :دوست دارم در بحث فرهنگی به جامعه خدمت نمایم ، چون که حضرت آقا در این زمینه تاکید و دغدغه دارند ، پس ما آمدیم که با شهدا هم پیمان گردیم.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۱۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اردویی سپاه کربلا،حسین زکریا زاده کم سن و سال ترین خادم الشهدای مازندرانی که بصورت داوطلبانه  بعنوان خادم زائرین راهیان نور در اردوگاه شهید بروجردی سنندج حضور یافت بهانه ای شد تا به گفتگوی کوتاهی با این خادم شهدا بپردازیم.

حسین 15 ساله اظهار داشت: اولین باری است که توفیق حضور در راهیان نور  را بعنوان خادم اشهدا یافته و این توفیق بزرگی است که نصیب هرکسی نمی شود  و ابراز  امیدواری کرد تا  بتواند با خدمت به زائرین شهدا ذره ای کوچکی از آن رشادت ها و ایثارگری های شهدا  را جبران نماید.

وی انگیزه حضور خود  بعنوان  خادم الشهدا در راهیان نور را  تجدید میثاق با شهدا و ایجاد یک ارتباط معنوی با شهدا دانست و تصریح کرد : تمام تلاش خود را با  استفاده از تجربه برادران بزرگتر خود  در جهت خدمات رسانی مطلوب به زائرین راهیان نور بکار می گیرد، تا موجب  رضایت و خوشنودی شهدا شود. 

زکریا زاده در ادامه راهیان نور را  یک اتصال به  خدا و شهدا عنوان کرد و افزود: دوست دارم  در بحث فرهنگی به جامعه خدمت نمایم ، چون که حضرت آقا در این زمینه تاکید و دغدغه دارند ، پس ما آمدیم که با شهدا هم پیمان گردیم.

این خادم اشهدا در پایان به هم سن و سال های خود توصیه کرد: حتی برای یکبار هم شده در اردوهای راهیان نور حضور یابند و لذت حضور در این مناطق را از نزدیک لمس نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها