خبرهای داغ:
اردوی طرح هجرت 3 در بادرود

اردوی طرح هجرت 3 در بادرودبرگزارشد

اردوی طرح هجرت 3 با همکاری اداره آموزش و پرورش بادرود در تمامی مدارس بخش امامزاده آغاز گردیده و در تاریخ 10/06/95 با حضور فرمانده محترم سپاه ناحیه نطنز و ریاست محترم اداره آموزش و پرورش بادرود و معاونان محترم اداره بازدید بعمل آمد.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۲۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بادرود ستوانیکم پاسدار حمیدرضا فیروزپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان نطنز ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت : هدف از اجرای طرح هجرت3 بسیج غنی سازی اوقات فراغت و آشناسازی دانش آموزان با مهارت های مختلف با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی در بین دانش آموزان است.
فیروزپور افزود: ساماندهی جوانان با انگیزه در قالب گروه های جهادی دانش آموزی یکی از مهم ترین اقدامات بسیج سازندگی در شهرستان نطنز و بخش امامزاده بادرود می باشد که در تابستان و در قالب طرح هجرت 3 و در طول سال همانند سال های گذشته منشاء خدمات بسیاری بوده که در عرصه عمرانی و خدماتی ، بهسازی و مرمت مدارس نقشی تاثیر گذار را ایفا کرده است.
وی اظهار کرد: 10 مدرسه در بخش امامزاده بادرود و 6 مدرسه در بخش مرکزی نطنز با همکاری بسیج سازندگی و اداره آموزش و پرورش نطنز و بادرود در تابستان سال جاری با شرکت بیش از 800 دانش آموز ساماندهی شدند.
وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت 3 ، کار بهسازی و نوسازی مدارس شهرستان در عرصه های مختلف از جمله تعمیر میز و نیمکت ، نقاشی ، رنگ آمیزی ، خطاطی ، تعمیر سرویس بهداشتی و آماده سازی نمازخانه های مدارس را بر عهده گرفته اند.

ارسال نظرات