حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: اکثر فسادهای رخ داده از جانب اطرافیان رئیس جمهور صورت گرفته از این رو قبول نمی‎کند که بایستی با بگیر و ببند با فساد برخورد کند.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۳۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر لزوم اصلاح قانون و عدم برخورد قضایی در موضوع فساد و حقوق‎های نجومی با بیان اینکه باید یک نیم نگاهی به قوه قضائیه و عملکرد آن نگاه داشته باشیم که آیا به وظیفه خود در این راستا عمل کرده یا خیر تصریح کرد:  شاید اگر قوه قضائیه با قدرت وارد می‎شد و دست مفاسد را کوتاه می‎کرد دیگر شاهد این نبودیم که رئیس جمهور این گونه بیان کند که با بگیر و ببند موضوع حل نمی‎شود.

شاه‌ حسینی در خصوص چرایی این نوع اظهارات رئیس دولت تصریح کرد: به علت اینکه اکثر فسادهایی که رخ داده از جانب اطرافیان او صورت گرفته از این رو قبول نمی‎کند که با بگیر و ببند با فساد برخورد کرد، هیچ شائبه و ظن و گمان دیگری نمی‎تواند باشد مگر اینکه دست این افراد نیز در این کاسه باشد وگرنه چرا می‎ترسند و متخلفین را معرفی و با آنها برخورد نمی‎کنند؟

وی در ادامه این مطلب  با اشاره به بحث قاچاق مطرح کرد: حتی خیلی از این فسادهای شکل گرفته از گمرک شروع می‎شود و وقتی که صدای رئیس جمهور در این خصوص تقلید می‎شود تا اجناس قاچاق از گمرک رد شود این سوال مطرح است آقای رئیس جمهور شما که می‎فرمایید ریشه یابی کردید، ریشه این فساد کجاست؟

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد: چه کسی مسئول برخورد با این تنشی است که امروز به خاطر مسائل اقتصادی مسئولین و فساد اداری در بین آنها ایجاد شده، مردم امروز به خاطر مشاهده این فساد اقتصادی و حقوق‎های نجومی به نظام بدبین می‎شوند، چه کسی مسئول برخورد با این قضیه است؟ چرا کوتاهی می‎کنند؟

شاه‌ حسینی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی اگر شما عبا و ردای اسلام را به تن دارید ببینید که حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) با فساد چگونه برخورد می‎کردند؟ آیا با ناز و نواش برخورد می‎کردند یا آهن تفتیده و گداخته در دستشان می‎گذاشتند و این درحالی بود که هنوز فسادی ایجاد نشده بود!

وی با اشاره به بخشی از سخنان امام راحل(ره) در جلد 11صحیفه  مبنی بر گلایه زیاد مردم از خودی‎ها نزد ایشان گفت: حضرت امام می‎فرماید نباید خوابید و شبانه روز به مردم خدمت کرد، آیا تفکر امروز رئیس جمهور این است؟ اگر این گونه است پس چرا مردم درجاهای مختلف کشور به سختی زندگی می‎کنند، همان یارانه‎ای نیز که به آنها داده می‎شود در صدد قطع آن هستند، آقای رئیس جمهور چه خدمتی انجام داده که حال می‎خواهد ریشه فساد را جمع کند؟
ارسال نظرات