معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه ای قدس گفت:
معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه ای قدس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس200تا 300خانه محروم در سیستان وبلوچستان تحویل خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می شود
کد خبر: ۸۷۳۷۵۳۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان :سرهنگ  پاسدار شهرام اسکندری در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 250 خانه محروم تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) می شود، اظهار داشت: اصحاب رسانه باید در شناسایی مناطقی که در استان فاقد امکانات لازم برای زندگی هستند به سپاه پاسداران کمک کند.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران برای ارائه خدمات در کنار دولت است، گفت: این نهاد مردمی علاوه بر کار امنیت در بخش های مختلفی از جمله بهداشت، آب، برق، راه، ساخت مسکن وغیره ورود پیدا می کند تا در کنار سایر دستگاه ها به ارائه خدمت بپردازد.
این مسئول با اشاره به اینکه از سال89 تاکنون هزار و 829 پروژه مختلف در سیستان وبلوچستان به بهره برداری رسیده است، افزود: 57درصد از این تعداد، در سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی احداث بیش از 150 کیلومتر راه در مناطق صعب العبور در سال گذشته را یکی از اقدامات مهم سپاه عنوان کرد و ادامه داد: برای سال تحصیلی جدید، 31هزار بسته کامل لوازم التحریر در میان دانش آموزان نقاط محروم استان توزیع خواهد شد که روستاهای مرزی در اولویت قرار دارند.
اسکندری از خرید و تحویل 3هزار راس دام بین خانواده های نیازمند در استان خبر داد و تصریح کرد: به هر خانواده 5تا7راس دام تحویل داده می شود تا بتوانند معیشت خود را تامین کنند.

ارسال نظرات