خبرهای داغ:
سرهنگ قهرماني گفت: با شناسايي و اشراف اطلاعاتي بر عوامل مخل امنيت اخلاقي در فضاي مجازي استان، تعدادي از مديران كانال هاي غير اخلاقي و مروج فساد احضار يا دستگير شده اند.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۶۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

سرهنگ فردين قهرماني در گفتگو با خبرگزاري بسيج از كرمانشاه با اشاره به دستگيري و اخطار به تعدادي از عوامل مخل امنيت اخلاقي اظهار كرد: در پي افزايش سطح مطالبات عمومي جامعه براي برخورد با مجرمان فضاي مجازي و با هدف حمايت از كيان خانواده و جامعه اسلامي، با شناسايي و اشراف اطلاعاتي بر عوامل مخل امنيت اخلاقي در فضاي مجازي استان، مركز بررسي جرائم سازمان يافته سايبري سازمان اطلاعات سپاه حضرت نبي اكرم (ص) استان كرمانشاه اقدام به برخورد با تعدادي از مديران و گرانندگان گروه ها، كانال ها و صفحات مروج فساد و ابتذال در فضاي مجازي كه فالوور بسياري داشته اند نموده است.

مسئول روابط عمومي سپاه حضرت نبي اكرم (ص) استان كرمانشاه افزود: تعدادي از آنان دعوت، احضار و يا دستگير شده اند و پيج و صفحات مجرمانه آن ها نيز مسدود و غير فعال گرديد.

وي توصيه كرد: كاربران فضاي مجازي از اعتماد به افراد ناشناس در اين فضا اكيدا خودداري نمايند و در خصوص عضويت در گروه ها و كانال هاي مختلف، رعايت موازين شرعي و قانوني را مد نظر قرار دهند.

سرهنگ قهرماني خاطر نشان كرد: خانواده ها نيز به منظور حفظ و صيانت از حريم امن خانواده بايد با مراقبت و كنترل لازم ضمن پيشگيري از آسيب هاي احتمالي زمينه هاي بهره برداري اصولي و مناسب از فرصت هاي فضاي مجازي را پديد آورند.

قهرماني در پايان گفت: سامانه اينترنتي گرداب به آدرس my.gerdab.ir آماده دريافت گزارشات همشهريان محترم استان كرمانشاه در زمينه تخلفات فضاي مجازي است.
ارسال نظرات