خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه ولایت تبریز در نشست روشنگری کانون فرهنگیان این ناحیه گفت: دشمنی و خصومت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگاه کم نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۶۲۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ولی اله جواهری با اشاره به برخی سیاست های خصمانه ی امریکا افزود: آمریکا با هر روشی تلاش کرد تا جلوی انقلاب و پیروز شدن آن را بگیرد ولی نتوانست و پس از انقلاب نیز به هر دری زد و از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد ولی با استقامت ملت تا به امروز روسیاهی برای آن ها مانده است.

وی ادامه داد: حال از آمریکایی که خود بارها به صراحت اعلام کرده است که هدفش خشکاندن ریشه ایران و اسلام است می توان انتظاری جز بد عهدی و خیانت داشت و دل به مذاکره با او بست.

جواهری بیان کرد: دشمنی های استکبار با ایران به خاطر هسته ای و امثال اینها نیست چراکه دیدیم با پایان مذاکرات هسته ای طرف غرب دنبال بهانه جدید برای مبارزه با کشورمان بودند و موشک و نقض حقوق بشر را علم کردند.

این هادی سیاسی خاطر نشان کرد: دلیل دشمنی های این کشورها چیزی جز خشکاندن و نابود کردن اسلام ناب و تشیع نیست چراکه این اسلام اصیل است که در مقابل زیاده خواهی و استعمار آن ها ایستاده بنابراین با علم کردن داعش، القاعده و تشیع شیرازی و لندنی ها سعی می کنند به اهداف خود غیر مستقیم نائل بیایند.

ارسال نظرات