استاندار گیلان:

راهيان نور فرصتی برای انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان است

استاندار گیلان گفت: راهيان نور بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم با ارزش انقلاب به نسل جوان است.
کد خبر: ۸۷۳۷۶۳۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،محمدعلی نجفی در همایش تجلی اخلاص که در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد ضمن تقدیر از دست اندرکاران راهیان نور اظهار کرد: راهيان نور بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم با ارزش انقلاب به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه توسعه اخلاق محور با تکیه بر افتخارات انقلاب اسلامی عامل موفقیت کشور خواهد بود گفت: توسعه ای که در آن توجه ای به افتخارات انقلاب نشده باشد و تنها حاکم بر نگاه صرف توسعه اي باشد موفقیت چندانی نخواهد داشت.

استاندار گیلان اعتقاد راستین، خودباوری،اخلاق،درستی،پاکدامنی و ... را از اصول جدانشدنی انقلاب دانست و افزود: هرجایی به این ارزش ها توجه نشده باشد از موفقیت بارخواهيم ماند.

نجفی با تاکید بر اینکه شهدا در پایداری مفاهیم انقلاب اسلامی بسیار تلاش کردند یادآور شد: درس ایستادگی و دفاع از انقلاب را باید ابتدا خود بیاموزیم و سپس به دیگران انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه داریم تا عامر به مسیر شهدا باشیم گفت:شهدای گیلانی افتخار ما هستند و سرداران بزرگی چون املاکی،خوش سیرت و پورقلي و ... از افتخاران استان و کشور هستند.

استاندار گیلان با اشاره به ناامنی های موجود در منطقه اضافه کرد: هدف دشمن از ایجاد ناامنی در منطقه ضربه زدن به ایران اسلامی است و تنها راهکار مقابله با دشمن وحدت است.

نجفی راهیان نور را فرصتی برای بازسازی زائرین اعزامی خواند و افزود: در دوره جدید اعزام راهیان نور تلاش می شود تا افراد بی بضاعت که توانایی حضور در این اردوها را ندارند به مناطق عملیاتی اعزام مي شوند و اعتبارات لازم در این زمینه تخصیص خواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار