مدیر عقیدتی نظارت ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تاکید کرد
مدیر عقیدتی نظارت ناحیه مقاومت کمیجان گفت: آنچه انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‌ها متمایز ساخته ماهیت اسلامی انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۳۷۶۴۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی یوسفی مدیر عقیدتی نظارت حوزه شهید نبیری سپاه ناحیه مقاومت کمیجان ظهر امروز در دوره تربیت وتعالی حوزه‌ای که با حضور بسیجیان حوزه شهید نبیری کمیجان برگزار شد، با اشاره به عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام‌معظم رهبری گفت: اتحاد، انسجام و وحدت کلمه از عوامل پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ملت ایران با حضور در صحنه همواره حامی انقلاب و ولایت بوده‌اند، در طول تاریخ انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم که هرگاه انقلاب اسلامی مورد تهدید قرار گرفته مردم از هر قشری که بودند منسجم وارد صحنه شده‌اند.

مدیر عقیدتی نظارت حوزه شهید نبیری سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: هر چیزی که در مقابل وحدت ملت قرار گیرد به عنوان افت انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

یوسفی با اشاره به جایگاه ولایت در انقلاب اسلامی گفت: ولایت فقیه از ارکان اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی است، لازمه اصلی شکل گیری انقلاب ودوام آن اصل رهبری و هدایت است.

وی خاطرنشان کرد: محور اصلی جریان انقلاب حول محور رهبری شکل می گیرد و ثبات پیدا می‌کند.

مدیر عقیدتی نظارت حوزه شهید نبیری سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: در انقلاب‌های که با حضور حداکثری مردم شکل می‌گیرد و پیروزی حاصل می‌شود مهم‌ترین نکته برای استمرار آن پیروزی رهبری است که می‌بایست انقلاب را هدایت کند؛ به عنوان مثال انقلاب مصر به خاطر نداشتن رهبر دوباره شکست خورد و کشور به دست افرادی مثل خود مبارک رسید.

یوسفی ادامه داد: یکی از عوامل دیگر ماندگاری انقلاب اسلامی جهانی شدن این انقلاب است، امام خمینی(ره) این انقلاب را به جهانیان شناساند و صادر کرد؛ امروز دیگر پیام انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و شعارهای انقلابی ایران "مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل" در هرجا که استکبار حضور دارد سر داده می شود.

وی افزود: محور مقاومت با رهبری ایران در صف اول مبارزه با استکبار جهانی است؛ روحیه شهادت طلبی و وصل شدن نهضت انقلاب اسلامی به نهضت حسینی از دیگر عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی است.

مدیر عقیدتی نظارت حوزه شهید نبیری سپاه ناحیه مقاومت کمیجان در پایان خاطرنشان کرد: این روحیه شهادت طلبی که برگرفته از نهضت سرخ عاشوراست در هشت سال دفاع مقدس این انقلاب را بیمه کرد و به گفته حضرت امام این جنگ برکاتی برای انقلاب داشته و امروزه دشمنان اسلام از این روحیه شهادت طلبی هراس دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات