مرتضوی با اشاره به برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات در تهران، اظهار کرد: فعالان عرصه رسانه در مازندران برای بازدید از این نمایشگاه به محل برگزاری آن اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۳۷۷۰۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با بیان اینکه دوره مقدماتی شیوه نگارش فارسی در مطبوعات، اصول روابط عمومی، خبرنویسی، گزارش‌نویسی و مصاحبه خبری در بهمن و اسفند امسال برای فعالان عرصه مطبوعات مازندران برگزار می‌شود، ادامه داد: زمان آغاز نام‌نویسی این دوره آموزشی به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

حسین مرتضوی اظهار کرد: آموزش، عنصری مغفول در مطبوعات مازندران است و فقط برخی رسانه‌های فعال نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران همکار خود اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعضی از رسانه‌ها توجهی به عنصر مهم آموزش خبرنگاران ندارند، افزود: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توانمندسازی خبرنگاران از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی است.

این مسؤول با اشاره به برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات در تهران، اظهار کرد: فعالان عرصه رسانه در مازندران برای بازدید از این نمایشگاه به محل برگزاری آن اعزام می‌شوند.

مرتضوی به هدیه روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات مازندران در حال پیگیری برای دریافت هدیه از استانداری و اهدای آنها به خبرنگاران هستند.

فارس
ارسال نظرات
پر بیننده ها