850بسیجی محمودآباد در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند و دستگاه‌های دولتی در تحقق این مأموریت فرهنگی که خواست مقام معظم رهبری است مشارکت و همکاری جدی‌تری داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۳۷۷۲۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد مهم‌ترین هدف از اعزام جوانان به اردوی راهیان نور را آشنایی نسل جوان با مناطق عملیاتی و فضای جبهه و جنگ کشور و رشادت‌های رزمندگان اسلام عنوان کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی از سرمایه‌های اصلی کشور به‌شمار می‌روند و باید این نسل با رشادت‌ها و تلاش‌های غیورمردان ایرانی در هشت سال مقاومت و ایثارگری آشنا شده تا در مسیر انقلاب بوده و قدردان شهدا و خانواده‌های شهدا باشند.

این مسؤول تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا جوانان و بهترین دسته گل خود را تقدیم نظام کردند تا ما امروز در آرامش و آسایش در کشور زندگی کنیم و امروز بر همگان تکلیف است تا ادامه‌دهنده راه آنها و دستاوردهای آنها باشیم.

کیا در پایان گفت: در اسفندماه سال گذشته و فروردین‌ ماه امسال 850 نفر از جوانان بسیجی محمودآباد در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال حماسه و ایثار اعزام شدند و انتظار می‎رود سایر دستگاه‌های دولتی در تحقق این مأموریت فرهنگی که خواست مقام معظم رهبری است مشارکت و همکاری جدی‌تری داشته باشند.

فارس
ارسال نظرات
پر بیننده ها