خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان گفت: نخستین مسابقه کشوری طراحی پوستر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به همت سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۷۷۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، حسن شادمان‌فر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نخستین مسابقه کشوری طراحی پوستر شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 20 شهریور با مراجعه به آدرس www.eng-sanat.ir سایت سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان بارگذاری کنند.
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان بیان کرد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر با ارائه 3 اثر در این مسابقه شرکت کند و آثار ارسالی باید در قالب پوستر به صورت عمودی با ابعاد 34 در 49 سانتی متر و با ویژگی‌های مطرح شده در سایت سازمان ارسال شود.

وی ادامه داد: از میان آثار ارسالی در 7 محور، 30 اثر به عنوان اثر منتخب و 3 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و در مراسم به مناسبت 7 مهرماه روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس به برگزیدگان جوایز نفیسی از جمله سکه بهار آزادی اهداء می‌شود همچنین آثار برتر در نمایشگاه در خیابان آمادگاه به نمایش گذاشته می‌شود و آثار منتخب در کتابی چاپ و در هفته بسیج رونمایی می‌شود.

شادمان‌فربا اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه گفت: ارتقاء سطح کیفی آثار گرافیکی با موضوع ایثار و شهادت، ترویج تصاویر فرهنگی، اخلاقی، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و ایثارگران در انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، ایجاد گفتمان فرهنگ شهادت در بین قشر جوان جامعه و ایجاد بستری مناسب برای ورود به فضای مجازی و خلق آثار ارزشی از جمله اهداف برگزاری مسابقه کشوری طراحی پوستر است.

وی با اشاره به آغاز به کار کارگروه این جشنواره از اردیبهشت امسال تصریح کرد: 2 هزار پوستر از سراسر کشور توزیع شده و پیش بینی می‌شود که 200 اثر به دبیرخانه ارسال شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان بیان کرد: در کنار برگزاری این مسابقه، مقالات صاحب نظران، اندیشمندان و افراد صاحب قلم برای شرکت در مسابقه مقاله نویسی درباره پوستر نخستین فراخوان مسابقه طراحی پوستر دریافت می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برداشت‌های خود را از مضامین، تعاریف، تصاویر، نمادها، سیر تحولی موجود در پوستر را در سایت سازمان بارگذاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها