رئیس سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: نقاط یادمانی به عنوان تمدن و تاریخ فیزیکی حاضر در استان هستند که بیانگر رویدادها و وقایع تاریخی دوران دفاع مقدس در این استان سرشار از مجاهدت خاموش هستند.
کد خبر: ۸۷۳۷۸۲۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدرضا قاسمی امروز در نشست هم‌اندیشی نمایندگان دفاتر مرکزی خبرگزاری‌های ایسنا، ایرنا و روزنامه جوان و کیهان و خبرنگاران استان کردستان در جوار شهدای گمنام باشگاه افسران سنندج، اظهار داشت:

رئیس بسیج رسانه استان کردستان هم با اشاره به بازدید 400 هزار کاروان راهیان نور از یادمان های کردستان اذعان کرد: نقاط یادمانی به عنوان تمدن و تاریخ فیزیکی حاضر در استان هستند که بیانگر رویدادها و وقایع تاریخی دوران دفاع مقدس در این استان سرشار از مجاهدت خاموش هستند.
محمدرضا قاسمی عنوان کرد: کردستان شهدای نابی داشت که عمارگونه راه خود را انتخاب کردند و توانستند با خون خود در نهایت انقلاب اسلامی به بهترین ثمر ممکن یعنی پیروزی تنها به وسیله جان دادن و عشق ورزیدن برسانند.
وی در پایان بیان کرد: رسانه‌ها مبلغ‌های واقعی در عرصه فرهنگی هستند که کار برجسته‌سازی و تبلیغ در حوزه مجاهدت‌های استان را می‌توانند تنها با قلم و آثار خود به ثبت برسانند.

یکی دیگر از پیشکسوتان عرصه خبر استان کردستان هم در این نشست هم‌اندیشی گفت: خبرنگاران به عنوان مسئولان در مقابل شهدا موظف به برجسته‌کردن نقش و فعالیت مجاهدت‌وار رزمندگان دفاع مقدس هستند تا نام و نشان آنها در تاریخ را زنده کنند.
سلیمان الله‌مرادی بیان کرد: کردستان منشاء تزریق انرژی به دیگر مسوولان بوده و به عنوان یک پایگاه جهشی برای مسوولان به شمار رفته است.
وی عنوان کرد: کردستان به عنوان یک مرکز استانی با ویژگی‌های خاص است که پتانسیل‌های تاریخی بسیاری در عرصه مجاهدت ایثارگران است که نقش مردم هم در نقش بستن این مجاهدت‌ها بی‌تاثیر نبوده است.
الله‌مرادی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هم وحدت و همگرایی برای تغییر ذهنیت‌ها نسبت به کردستان لازم است و با توسعه یافتگی می‌توان راه نجات کردستان را رقم زد.

ارسال نظرات