برگزاری نشست مشورتی دهیاران با بخشدار اصلاندوز

شست مشورتی دهیاران با حضور بخشدار اصلاندوز و دهیاران در سالن جلسات بخشداری برگزار شد‌.
کد خبر: ۸۷۳۷۸۴۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، "سید عباس مینایی" بخشدار اصلاندوز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از دهیاران بخش به جهت حضور در مراسمات این هفته،به وظایف و فعالیت‌های دهیاران اشاره کرد و گفت:دهیاران نسبت به مبلمان روستایی و انجام امورات خدماتی و عمرانی در سطح روستا با مشارکت اعضای شورای اسلامی و ریش سفیدان محل اقدام کنند.

وی با تاکید براینکه اولویت فعالیت‌های عمرانی دهیاران باید پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام باشد،‌ گفت: سعی و تلاش بر این است پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی مناسبی دارند تکمیل و جهت بهره برداری به مردم تحویل داده شود و در این راستا دهیاران باید همکاری لازم را داشته باشند‌.

بخشدار اصلاندوز همچنین از آغاز سرشماری نفوس و مسکن از مهرماه امسال خبر داد و گفت:دهیاران و شورای اسلامی روستاها با مامورین سرشماری همکاری داشته باشند.

مینایی همچنین با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها از دهیاران خواست برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوقهای رای تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دهیاران نسبت به برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی و اجتماعی در روستاها با تعامل شورای اسلامی اقدام کنند افزود:برگزاری چنین برنامه هایی باعث افزایش سطح اگاهی مردم نسبت به امور و جامعه می شود.

بخشدار اصلاندوز در پایان گفت:با توجه به صدور کارت هوشمند ملی به افراد بالای 15 سال از دهیاران خواست در این زمینه با اداره ثبت احوال اصلاندوز همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

در ادامه هریک از دهیاران دیدگاهها و نظرات خود را برای رشد و توسعه روستاها ارائه کردند.

در پایان دهیاران به مناسبت هفته دولت و پاس زحمات بخشدار اصلاندوز هدیه ای به رسم یادبود به وی اهدا کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار