گرمي صاحب رتبه اول و دوم مسابقه رشته حفظ کل قران كريم شد

در سي و نهمين دوره مسابقات استاني قرآن کريم در رشته حفظ، حاج ياسر جاهد و کريم ايزدي از شهرستان گرمي به ترتيب رتبه اول و دوم اين دور از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۷۳۷۸۵۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، در سي و نهمين دوره مسابقات قرآن کريم كه به همت اداره اوقاف و امور خيريه استان اردبيل برگزار شده بود، شهرستان گرمي توانست رتبه اول و دوم رشته حفظ کل قران كريم در اين دور از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

حجت‌الاسلام مهدی فاتحی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مغان با بيان اينكه اين دور از مسابقات در رشته‌هاي حفظ، قرائت، ترتيل، اذان و دعاخواني و معارف در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد اظهار كرد: زحمات نفرات اعزامي از شهرستان مغان قابل تقدير بود و نتيجه بشكل زير توسط افراد اعزامي به اين دور از مسابقات به دست آمد.

در رشته حفظ كل قرآن كريم:حاج ياسر جاهد رتبه اول و كريم ايزدي رتبه دوم را كسب كردند.

در حفظ 20 جزء:رامين رستمي رتبه سوم را كسب كرد.

در حفظ 10 جزء:هادي رمضاني رتبه سوم را كسب كرد.

در حفظ 10 جزء:خانم وجيهه رضايي رتبه سوم را كسب كرد.

در رشته معارف قرآن کريم(مفاهيم)رضا پاک منش رتبه اول و امامقلي عميدي رتبه دوم را كسب كردند.

وي گفت: افراد اعزامي به مسابقات كساني بودند كه در مرحله شهرستاني حد نصاب لازم را بدست آورده بودند و كساني كه در مرحله استاني حد نصاب لازم را كسب كنند به مرحله کشوري و در نهايت به مسابقات بين‌المللي راه مي‌يابند.

وي افزود: در اين دور از مسابقات بيش از 270 نفر از برترين‌هاي قرآني استان با هم به رقابت پرداختند که مسابقه در سطح خوبي برگزار شد.

ارسال نظرات