سفیر آفریقای جنوبی در ایران گفت:سنگ و عسل لرستان با قیمت کم و کیفیت بالا جایگزین مناسبی برای نمونه هایی است که از سایر کشور ها به آفریقا وارد می شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۹۵۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از لرستان،ویلیام مکس فلمن وایتد در دیدار با فعالان بخش خصوصی لرستان با اشاره به زیبایی ،آررامش و امنیت شهر خرم آباد و بازدید از مکان های دیدنی این شهر افزود:در سفر دو روزه خود از چند پروژه در لرستان بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه می توانیم مهارت های خود را به اشتراک بگذاریم گفت: در حوزه داروهای گیاهی آفریقا پیشرفته است اما در حوزه سنگ های گرانیت و مرمر می توانیم از ظرفیتهای لرستان استفاده کنیم.

ویلیام مکس فلمن وایتد گفت: همه متفق النظر هستیم که در حوزه سنگ می توانیم همکاری های گسترده با لرستان داشته باشیم چرا که قیمت و کیفیت سنگ در لرستان مطلوب است و این در حالیست که ما تمام سنگ مورد نیاز خود را از ایتالیا و با قیمت بالا وارد می کنیم.

ویلیام مکس فلمن وایتد با بیان اینکه آفریقا سالانه ۵۰۰ هزار تن عسل را از سایر کشورها از جمله نیوزلند وارد می کند بیان داشت: در این راستا می توانیم عسل خود را از لرستان که هم قیمت کمتری دارد و هم کیفیت بالاتر وارد کنیم.

ارسال نظرات