خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نسل پادشاهان کنونی عربستان به اعرابی می‌رسد که قرآن آن‌ها را بدترین کافران و منافقان توصیف کرده است چرا که عملکرد آنها بسیار شبیه اجدادشان است.
کد خبر: ۸۷۳۷۹۹۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
پادشاهان عربستان از نسل کفار مکه هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از  قم، آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری در دیدار با جمعی از بانوان طلبه کشور ترکیه که در دفتر وی انجام شد گفت: اسلام دین میانه‌روی است و هم با اباحی‌گری مخالف است و هم تعصب و خشک مغزی را نفی می‌کند.

وی افزود: تروریست‌های داعش که خود را مسلمان می‌دانند اما در واقع بویی از اسلام نبرده‌اند هم تندرو و متعصب هستند و هم به شدت اهل اباحی گری در پوشش نام‌هایی همچون جهاد نکاح هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بودجه داعش از سوی عربستان تامین می‌شود خاطرنشان کرد: دولت عربستان پول نفتی که دارایی و ثروت مسلمانان است را هزینه تروریست‌های وحشی داعش می‌کند و این امر بیانگر اوج همکاری این دولت با استکبار جهانی است.

وی تاکید کرد: نظام عربستان سعودی نه بر اساس موازین عقلایی است و نه از لحاظ دینی مشروعیت دارد.

حسینی اشکوری تصریح کرد: نسل پادشاهان کنونی عربستان به اعرابی می‌رسد که قرآن آن‌ها را بدترین کافران و منافقان توصیف کرده است چرا که عملکرد آنها بسیار شبیه اجدادشان است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری دولت عربستان را ارادتمند آمریکا دانست و ابراز کرد: پادشاهان و مدیران عربستان از گذشته تاکنون ارادتمند آمریکا بودند و یکی از شواهد این سخن کشتار حاجیان ایرانی است که در یک راهپیمایی مسالمت آمیز شعارهای ضد آمریکایی می‌دادند.
ارسال نظرات