خبرهای داغ:
امیر سرتیپ باقری در بازدید از مسابقات هوافضای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد مطرح کرد:
فرمانده مرکز آموزش هوانیروز اصفهان در دومین روز برگزاری مسابقات ملی هوافضا، از دستاوردهای علمی دانشجویان بازدید و با آنان گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۰۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج نجف آباد، امیر سرتیپ دوم خلبان نوربخش باقری در حاشیه این بازدید گفت: بسیار خوشحالم که امروز اختراعات، ابتکارات و خلاقیت‌های دانشجویان در حوزه هوافضا را مشاهده کردم. با توجه به فضایی که در کشور وجود دارد، نیروهای جوان و باانگیزه‌ای در این زمینه وجود دارد.

نوربخش باقری از اعمال شش ماه کسری خدمت برای دانشجویانی که پایان‌نامه‌های خود را در حوزه هوافضا و صنایع نظامی ارائه دهند، خبر داد و خاطرنشان کرد: در نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران از تمام طرح‌ها، پروژه‌ها و پایان‌نامه‌های مرتبط با هوافضا استقبال می‌کنیم و شش ماه کسری خدمت برای این افراد لحاظ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پس از دریافت پروپوزال طرح‌ها و اخذ مصوبات، اقدامات لازم تا نهایی شدن و عملیاتی شدن طرح را انجام خواهیم داد. امیدوارم بتوانیم همکاری‌های خوبی با این دانشجویان مستعد و نخبه داشته باشیم.

باقری با توجه به تفاهم‌نامه بین مرکز آموزشی هوانیروز اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد افزود: برای ارتباط بهتر دانشجویان با این مرکز، تفاهم‌نامه‌ای بین ما و واحد نجف‌آباد از قبل وجود داشته است و مسیر برای دانشجویان هموار است. دانشجویان باید در نظر داشته باشند خیلی از ایده‌ها و کارهایی که برای دانشجویان، پیش پا افتاده به نظر می‌رسد، ممکن است برای صنایع و سامانه‌های دفاعی کشور یکی از نیازهای اساسی باشد. به همین دلیل از کنار مسائل کوچک به سادگی عبور نکنند و صرفا در فکر پروژه‌های بزرگ نباشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها