مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد گفت: دریافت حقوق های ناعادلانه و نامشروع خلاف خدمتگزاری و ساده زیستی است که در نظام اسلامی از مسئولین انتظار می رود.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۳۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی، که به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در جمع کارکنان و بسیجیان ناحیه میثم سخنرانی داشت، با تاکید بر اینکه شهیدان رجایی و باهنر نماد مسئولین خدوم به نظام جمهوری اسلامی و مردم هستند، تصریح کرد: با توجه به فرمایش حضرت علی (ع) که فرمودند «هر کس مسئولیتی را قبول کند و بداند که دیگری از او نسبت به این مسئولیت شایسته تر است، با قبول این مسئولیت خیانت کرده است» بنابراین از دیدگاه اسلامی فلسفه قبول مسئولیت خدمتگزاری به جامعه، امت و نظام اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میثم افزود: دریافت حقوق های ناعادلانه و نامشروع خلاف خدمتگزاری و ساده زیستی است که در نظام اسلامی از مسئولین انتظار می رود.

گلقندشتی با اشاره به سخنان سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر اینکه تا این لحظه حتی یک نفر هم از دریافت کنندگان حقوق های نجومی از طرف دولت به قوه قضائیه معرفی نشده اند، عنوان داشت: ما از ریاست محترم جمهور و دولت کنونی مطالبه می کنیم که با دریافت کنندگان حقوق های ناعادلانه برخورد جدی کنند و اکنون بهترین فرصت است تا دولت از خود و مدیران پاکدست و صدیق رفع اتهام کند.

وی در این رابطه ادامه داد: اگر آقای روحانی به دنبال رأی آوردن مجدد در انتخابات 96است باید با این مسئله برخورد جدی تری داشته باشد و اگر به دلیل کوتاهی دولت در برخورد جدی و قانع نشدن افکار عمومی در این زمینه، عده ای دچار یاس و ناامیدی شوند و سطح مشارکت در انتخابات آینده پایین بیاید، مسئولیت آن با دولت است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها