خبرهای داغ:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه ایثار و شهادت با تکیه بر میراث فرهنگی و صنایع دستی، همزمان با هفته دفاع مقدس در میدان امام(ره) اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۶۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

از اصفهان به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نشست کمیته دفاع مقدس اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان با حضور مدیر کل و اعضا برگزار شد.

فریدون الهیاری پس از پایان این نشست گفت: امسال برای نخستین بار نمایشگاهی ویژه میراث فرهنگی، ایثار و شهادت در محل میدان امام(ره) اصفهان به همت اداره‌کل میراث فرهنگی و هنرمندان اصفهانی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان هنرهای سنتی در حوزه ایثار و شهادت، همچنین نمونه‌هایی از آسیب‌های وارده به بناهای تاریخی توسط نظامیان عراقی طی جنگ تحمیلی و همچنین شهدای میراث فرهنگی به مردم و به ویژه گردشگران معرفی می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همچنین در این زمینه تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام دفاع مقدس با دور دوم سفر گردشگران خارجی به اصفهان و همچنین ایام برگزاری نشست بین‌المللی شورای جهانی صنایع دستی و روز جهانی گردشگری همراه است، تلاش داریم تا نمایشگاهی با ابعادی بین‌المللی ترتیب داده شود تا بینندگان به ویژه گردشگران خارجی با ابعاد مختلف این ایام خدایی به عنوان بخشی پرشکوه از تاریخ معاصر ایران آشنا شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها