خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان:

نخستین سالگرد بزرگداشت شهدای فاجعه منا برگزار خواهد شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: نخستین سالگرد بزرگداشت شهدای فاجعه منا با حضور زائران بیت‌الله‌الحرام سال 94 و عوامل و مدیران کاروان‌ آن‌ها برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۷۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

از اصفهان، به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، داریوش وکیلی در نشست بررسی برنامه‌های بزرگداشت شهدای منا که در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان برگزار شد، ضمن تبیین اهداف و سیاست‌های ستاد بزرگداشت شهدای منا به بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود و ابعاد وسیع فاجعه اسفناک منا اشاره و اظهار کرد: هماهنگی جهت اعزام خانواده معظم شهدای منا به منظور دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور، برگزاری نخستین سالگرد شهدای فاجعه منا با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان حج و زیارت از جمله برنامه‌های گرامیداشت شهدای فاجعه منا خواهد بود.

وی افزود: همچنین در گلستان شهدای اصفهان دعای عرفه به یاد شهدای فاجعه منا و شهدای عرفه برگزار و نمایشگاهی با موضوع فاجعه منا، بی‌تدبیری و بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود برپا خواهد شد، علاوه بر آن صدا و سیمای مرکز اصفهان برنامه‌هایی در این رابطه را پخش خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: دیدار خانواده معظم شهدای منا با استاندار و امام جمعه اصفهان ترتیب داده خواهد شد و شهرداری اصفهان ضمن انجام تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی مراسم، یکی از میادین شهر را به نام شهدای فاجعه منا نامگذاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که توسط صدا و سیمای مرکز اصفهان در راستای بزرگداشت شهدای فاجعه منا برگزار می‌شود با حضور بازماندگان و شاهدان عینی فاجعه منا به صورت پخش مستقیم است که پوشش خبری آن نیز توسط دیگر رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

وکیلی بیان داشت: مراسم نخستین سالگرد بزرگداشت شهدای فاجعه منا به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با حضور زائران بیت‌الله‌الحرام سال 94 و کلیه زائرانی که امسال باید به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف می‌شدند و عوامل و مدیران کاروان‌ آن‌ها برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار