خبرهای داغ:

بی آبی خوشی تعطیلات را به کام باغملکی ها تلخ کرد

مشکل کمبود آب شرب شهرستان باغملک مدت هاست که باعث ناراحتی و نارضایتی شدید مردم شده است .
کد خبر: ۸۷۳۸۱۱۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
با شروع فصل تابستان و قوت گرفتن تابش خورشید و گرمای حاصل از آن مشکل کمبود آب و قطعی مکرر بیشتر نمایان گردید که موجب نارضایتی شهروندان شده و مشکلات عدیده‌ای برای آنها فراهم می‌کند.

 طولانی شدن قطعی آب و قطع مکرر آن بدون اطلاع ‌رسانی قبلی و برنامه‌ریزی دقیق شهروندان باغملکی را در روزهای گرم تابستان با بحران‌های زیادی در امورات روزانه مواجه کرده است.

در فصل تابستان و گرمای ۵۰ درجه‌ای مردم باغملک به دفعات با ابراز گلایه‌ مندی از قطعی و نبود آب آشامیدنی از مسئولان تقاضای رسیدگی کرده‌اند.

تقریباً روزی نیست که مردم شهرستان باغملک و به خصوص روستاهای اطراف آن از قطع و وصل شدن مکرر آب شرب گلایه نکنند.

این درحالی است که در بعضی از خیابانها و کوچه های شهر باغملک ، همیشه ترکیدگی لوله های آب باعث هدر رفت آب در این مناطق شد و بر مشکل افت فشار بیش از پیش می افزاید.

 

از اواسط ماه رمضان زمزمه حفر چاه جدید و پایان معضل بی آبی در باغملک شنیده می شد .

ماه گذشته رئیس آب و فاضلاب باغملک در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در تاریخ ۹۵/۴/۸ معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع آب استان خوزستان به ما اجازه داد که در یک حریم خاص کارهای برداشت آب را انجام بدهیم و کاری که باید سازمان آب و برق خوزستان انجام دهد به ما محول شد و طی نامه ای که از معاونت آب و برق به معاونت ما زده شد اجازه برداشت آب را دادند در تاریخ ۲۷/ ۴ بعد از پیگیری های زیاد مناقصه ای برگزار شد و دستگاه حفار مشخص شد و قول تحویل یک ماهه دادند که بعد از تحویل فورا اقدامات بعدی را انجام می دهیم.

وی افزود: با حفراین چاه مشکل به شکل اول باز می گردد و دیگر افت فشار نخواهیم داشت همچنین پیگیری هایی برای اضافه شدن ۲ حلقه چاه دیگر صورت گرفته تا دیگر مردم با مشکل بی آبی مواجه نشوند.

این موضوع را مجددا از امانی رئیس آب و فاضلاب باغملک پیگیر شدیم .

وی در پاسخ گفت: حفاری چاه جدید بر عهده آب و برق است و ما فقط درخواست کننده بودیم ، اکنون در حال حفاری ست و تاخیری که برای سیستم ما بوجود آوردند مربوط به شرکتی ست که با آنها قرارداد بسته اند ولی به ما قول دادند تا آخر تابستان چاه جدید را تحویل دهند.

حال مردم باغملک باید منتظر تمام شدن تابستانی شوند که مشکل بی آبی این تعطیلات را به کام آنها تلخ کرده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها