فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه علت عدم رفع سریع معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور اطاعت نکردن از اوامر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، گفت: مشکلی که کمتر دیده می شود اما بزرگترین تهدید است، درحوزه سیاسی است.
کد خبر: ۸۷۳۸۱۲۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

سردارمحمدعبدالله پوردرگفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج؛ با اشاره به تهدیدهای گوناگونی که انقلاب اسلامی با آن روبروست، اظهارکرد: اگر تهدیدات را به درستی تشخیص ندهیم، دچارمشکل جدی می شویم.

وی برلزومِ تشخیصِ صحیح مهمترین تهدید، تاکید واعلام کرد: مشکلی که کمتر دیده می شود اما بزرگترین تهدید است، درحوزه سیاسی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پاسداری ازانقلاب بدون مردم ممکن نیست، افزود: برای پاسداری ازانقلاب باید بدانیم که تهدیدها چه هستند و کدامشان آسیب زننده تر است.

سردارعبدالله پور با اشاره به اینکه ما با وجود نیروی انسانیِ بی نظیر، رهبر بزرگ، منابع معنوی ومادی سرشار، نمی توانیم مشکلات فرهنگی و اجتماعی را به سرعت حل کنیم، گفت: دلیل این امر، اطاعت نکردن از منویات و اوامر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

وی با تاکید برامکانِ آسیب زننده بودن تهدیدات سیاسی درمقابل انقلاب تصریح کرد: اینکه یا باید با آمریکائی ها کنار بیائیم ویا بدبخت می شویم، محاسبه غلط مسئولان است،  و هردوی این آدرس ها غلط است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: راه سوم این است که بدونِ صلح وکنارآمدن با آمریکا، خود را قوی کنیم واگر خود را قوی کنیم، زیربار زور کسی نمی رویم.

سردارعبدالله پور با اشاره به وظایف سپاه وبسیج برای پاسداری از انقلاب و وجود آسیب ها و تهدیدهای فراوان، افزود: ما متاسفانه فکر کردیم که چون سابقه ما خوب است، پس آینده ما نیزخوب می شود و به خود غره شده ایم.

وی با تصریح براینکه باید تهدیدها را بفهمیم و تشخیص دهیم و برنامه ها را مطابق با آن جهت دهیم گفت: بسیج ظرفیت خوبی دراین خصوص دارد اما متاسفانه کمی دچار غفلت شدیم و درگیر حجم کار و برنامه ها شده ایم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برنامه های ابلاغی تنها یک نشانه است، تصریح کرد: ما برای مقابله با تهدیدها باید کارجهادی و همراه با تبیینِ مهمترین تهدید انجام دهیم.

سردارعبدالله پور ابراز کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  فرمودند «به غیر ازپاسداری از انقلاب، پیش برندگی انقلاب نیز برعهده  سپاه است».

وی با اشاره به سخن  مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در مورد جناح های سیاسی کشورافزود: ایشان فرمودند « درکشور دو جبهه انقلابی وغیرانقلابی داریم» و مشخصات انقلابی بودن را نیز تبیین کردند.

 

 

 

ارسال نظرات