خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از اجرای ۳۶۸ بازرسی از واحدهای صنفی و کشف بیش از ۶ هزار قلم کالای قاچاق در استان در مرداد ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۸۱۸۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
کشف بیش از ۴۵ میلیون ریال کالای قاچاق در یک‌ماه گذشته در قم/مقابله جدی با مسئله قاچاق کالا
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اجرای 368 بازرسی و کشف بیش از 6 هزار رقم کالای قاچاق در استان در مردادماه امسال خبر داد و اظهار داشت: از تعداد 142 بازرسی به‌عمل‌آمده در واحدهای مواد غذایی 2 هزار و 119 کالای قاچاق کشف و 1 پرونده در این زمینه تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق مواد غذایی 11 میلیون و 655 هزار ریال بوده است تصریح کرد: این در حالی است که این آمار در مقایسه با یک ماه گذشته کاهش بیش از 60 درصدی را نشان می‌دهد.

ذاکری ادامه داد:  100 بازرسی نیز از واحدهای آرایشی و بهداشتی به‌عمل‌آمده که در این زمینه نیز 22 قلم کالای قاچاق به ارزش 950 هزار ریال کشف‌شده است.

وی همچنین از کشف 42 هزار و 100 نخ سیگار قاچاق به ارزش 32 میلیون و 759 هزار ریال خبر داد و گفت: همچنین در 1410 بازرسی صورت گرفته از نانوایی‌ها و کارخانجات آرد 8000 کیلو کالای قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال کشف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تأکید بر اراده استان در مقابله جدی با مسئله قاچاق کالا خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کل کشفیات استان در مرداد ماه امسال 45 میلیون و 374 هزار ریال بوده است.
ارسال نظرات