امام جمعه موقت رضوانشهر با اشاره به سخنان اخیر رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت گفت: دولت بجای پرداختن به به مسائل حاشیه ای همچون انتخابات آینده و لغو کنسرت ها به فکر خدمت رسانی به مردم باشند.
کد خبر: ۸۷۳۸۱۹۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام والمسلمین بخشش در خطبه اول نماز جمعه این هفته رضوانشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد ضمن دعوت خود و همگان به تقوای الهی، به تقوا و نقش انسان در تعالی بشریت اشاره کرد و گفت: اگر انسان بخواهد به کمالات انسانی و ارزش های معنوی دست یابد عزتمند شود باید تقوای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع) تصریح کرد: این امام همام اولین امامی بود که در سن کودکی و در ۸ سالگی به امامت رسید و در سن ۲۵ سالگی و در جوانی به شهادت رسید.

امام جمعه موقت رضوانشهر با اشاره به دوران امامت، امام جواد در دوران عباسی گفت: امام جواد ( ع) در دوران دو خلیفه عباسی یعنی مامون و معتصم امامت کرد که طبعا مقابله با خلفای عباسی که افرادی نیرنگ باز، ریاکار و مکار بودند کاری سخت و پیچیده بود.

حجت الاسلام بخشش ادامه داد: سرانجام از آنجا که دستگاه خلافت عباسی نمی توانست بیش از این عظمت و بزرگی امام را تحمل کند ایشان توسط همسرش که اتفاقا دختر مامون ملعون بوده به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با تبریک روز پدافند هوایی به حافظان حریم ولایت اظهار کرد: کارکنان و سربازان پدافند هوایی شب و روز در حال رصد نمودن دشمنان هستند تا به حریم هوایی ما تجاوز نکنند و امنیت را برای مردم کشورمان به ارمغان آوردند که جای تشکر و قدردانی از این پرسنل زحمتکش می باشد.

امام جمعه موقت رضوانشهر خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با کارکنان پدافند هوایی کشور و مسئولین نیروهای مسلح تاکید نمودند که ایران حق دارد در برابر هجوم بیگانگان از جنگ افزارهای مدرن نظامی استفاده کند و نیروهای مسلح باید در جهت ارتقاء توانایی های نظامی و دفاعی به غیر از سلاح های کشتار جمعی نظیر هسته ای و شیمیایی در سایر عرصه های نظامی باید به رشد و شکوفایی دست یابد.

حجت الاسلام بخشش همچنین به دیدار رهبری با رییس جمهور و اعضای هیات دولت اشاره نمود و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید کردند که دولت به مسائل حاشیه‌ای نظیر انتخابات آینده  نپردازد و باید باقی عمر این دولت صرف خدمت رسانی به مردم شود.

وی یادآور شد: متاسفانه چند وقتی است که برخی از دولتمردان بجای خدمت رسانی به مردم دغدغه اصلی آنها لغو کنسرت ها و مسائلی از این دست شده است که جای تاسف دارد و باید مسئولین تمام همتشان تحقق شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی باشد که توام با اقدام و عمل نیز می باشد بنابراین نباید کاری نکنیم که منجر به تخطی از فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری باشد.

حجت الاسلام بخشش در بخش دیگر سخنان خود به سالروز قیام خونین ۱۷ شهریور اشاره کرد و افزود: قیام مردمی ۱۷ شهریور نمونه دیگری از جنایات بیشمار استکبار جهانی است که توانست با دستان خبیث نظام پهلوی خبیث در این روز بسیاری از مردم را به خاک و خون بکشد در حالیکه نتوانستند به مقاصد شوم خود دست یابند و انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

ارسال نظرات