خبرهای داغ:

مسلمانان باید با اتحاد مانع از سوء استفاده دشمنان شوند

امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه با دعوت همه مسلمانان به اتحاد و همبستگی تاکید کرد وحدت و انسجام مسلمانان مانع از سوء استفاده مسلمانان می شود.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۰۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا عزیز کُردبهمن در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد شافعی کرمانشاه با گرامیداشت ماه ذی الحجه، رمز موفقیت مسلمانان در طول تاریخ را با هم بودن و اتحاد و وحدت دانست و افزود: همه مذاهب و فرق اسلامی باید در راستای حفظ و تقویت احاد و انسجام بین مسلمانان تلاش کنند.
او تلاش امروز دشمن را ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان دانست و گفت: دشمن از طریق دامن زدن برخی موضوعات جزیی به دنبال ایجاد شکاف بین مذاهب و فرق اسلامی است که ما مسلمانان باید هوشیار باشیم.
امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود با دعوت همه مسلمانان به طاعت و عبادات خالص برای خداوند متعال گفت: طاعت و عبادت فقط مخصوص خداوند بزرگ مرتبه است و مسلمانان باید خالصانه شکرگذار نعمات خداوند باشند.
ماموستا کُردبهمن با تاکید بر ادای واجبات و مستحبات افزود: ایمان، تقوا و عمل صالح رمز سعادت دنیوی و اخروی بشر است.
وی با اشاره به ماه ذی الحجه و موسم حج ابراهیمی از حج به عنوان مهمترین واجبات دین مبین اسلام و یکی از نمادهای بزرگ وحدت مسلمانان یاد کرد و اظهار امیدواری نمود با تلاش مسوولان کشورمان زمینه حضور حجاج ایرانی در بیت الله الحرام نیز فراهم شود.
 
منبع: ایرنا  
ارسال نظرات