خبرهای داغ:
مراسم تکریم و تودیع حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه سابق سنقر و کلیایی که هفته گذشته به عنوان امام جمعه ملایر منصوب شده است با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۱۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، فرماندار سنقر و کلیایی در این مراسم با قدردانی از زحمات 10 ساله حجت الاسلام برقراری گفت: نهاد روحانیت مجموعه پیوسته و جدایی ناپذیراست و از صدر اسلام همدلی، همراهی و همسویی روحانیت در تبلیغ دین در جامعه نمود بسیار برجسته ای داشته است.
یاور محمدی افزود: روحانیت در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس به نحوی مسیر حرکت جامعه را رهبری و مدیریت کرده است که امروز در جای جای ایران اسلامی آثار ارزشمند این نهاد مقدس مشهود است.
نماینده مردم سنقر و کلیایی هم به نمایندگی از مردم این شهرستان از زحمات حجت الاسلام برقراری قدردانی کرد و از انتصاب امام جمعه جدید در هفته آینده برای سنقر و کلیایی خبر داد.
سید جواد حسینی کیا گفت: با انتصاب امام جمعه جدید، همان وحدت و یگانگی که در سنگر نماز جمعه وجود داشت همچنان ادامه خواهد یافت.
امام جمعه سابق سنقر و کلیایی هم گفت: رسالت اصلی نماز جمعه نشر تقوی، ایجاد وحدت، بصیرت افزایی و بیعت با ولی فقیه است.
حجت الاسلام برقراری از تمامی مردم سنقر و کلیایی طلب حلالیت کرد و گفت: مردم این شهرستان، متدین، ولایتمدار و مومن هستند و شهید مدافع حرم شهید ابوذر امجدیان و 417 شهید والامقام، نمونه هایی ارزشمند از این مردم می باشند.
ارسال نظرات