در بدرقه زائران راهیان نور کوهرنگ عنوان شد:

راهیان نور در برابر هجمه های فرهنگی مصونیت می آورد

کاروان راهیان نور خانوادگی بسیجیان شهرستان کوهرنگ با حضور مسئولین سپاه ناحیه و کارکنان کمیته امداد این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب اعزام شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۶۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ طی مراسمی حدود 50 نفر از خانواده های بسیجیان شهرستان کوهرنگ با حضور فرماندهی ناحیه، ریئس کمیته امداد امام خمینی (ره) و تعدادی از مسئولین ادارات این شهرستان در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در بدرقه خانواده های بسیجی این شهرستان گفت: هدف از اعزام کاروان راهیان نور ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اثر گذاری فرهنگی و تحول معنوی در افراد است .

سرهنگ پاسدار کرم نظری، افزود: راهیان نور علاوه بر این که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست، یکی از مهم ترین و اساسی ترین وظایف ماست تا فرهنگ ایثار و شهادت را به همه ثابت کنیم و بتوانیم آن را در بین جوانان و جامعه ترویج دهیم .

نظری، آسایش و امنیت کنونی ایران اسلامی را مرهون جان فشانی و دلاور مردیهای شهدای عزیزمان دانست که باید سیره و راه شهداء را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی، ادامه داد: اعزام خانواده ها و جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می تواند آنها را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان مصون بدارد .

ارسال نظرات