حجت الاسلام و المسلمين ستوده:

شیعيان اسلام پرچم دار مبارزه با ظلم و ستم می‌باشند

دشمنان اسلام بدانند شعيه هرگز دست از استكبار ستيزي بر نمي دارد و همیشه پرچم دار مبارزه با ظلم و ستم می‌باشند.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۸۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسییج از گرمی، حجت الاسلام ستوده امام جمعه موقت گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی به شان و منزلت امام جواد(ع) و مناظره يحيي بن اكثم با اين امام بزرگوار اشاره كرد و گفت: روزي يحيي بن اكثم براي زيارت قبر رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) رفته بود كه با امام جواد (علیه السلام) ديدار كرد و به امام جواد ع گفت: خواستم از شما چيزي بپرسم اما شرم دارم پرسش كنم. امام فرمودند: بدون آنكه سئوالت را بپرسي من پاسخ آنرا مي دهم. تو ميخواهي بپرسي امام كيست؟
گفتم: آري به خدا سوگند همين است؟! فرمود: منم
گفتم: بر اين مدعا نشانه و حجتي داريد؟ در اين لحظه عصايي كه در دست امام بود به سخن آمد و گفت: همانا مولاي من حجت خدا و امام اين زمان است.

حجت الاسلام ستوده در بخش ديگري تز سخنان خود، مبارزه با استکبار را از ویژگی های بارز شیعيان اسلام واقعي عنوان كرد و افزود: مستكبران سعي مي كنند هويت ما را بگيرند و از اين طريق نفوذ كنند و فعاليت گسترده در اين زمينه دارند اما دشمنان اسلام بدانند شعيه هرگز دست از استكبار ستيزي بر نمي دارد و همیشه پرچم دار مبارزه با ظلم وستم می‌باشند.

وی با بیان اینکه شیعه چیزی جز اسلام نیست و این اسلامی است که از زبان اهل بیت(ع) تفسیر شده است، گفت: سایر فرق اسلامی نیز به همان میزانی که به معارف اهل بیت(ع) نزدیک هستند در حقیقت به همان میزان به اصل اسلام نزدیک شده اند.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به اینکه شیعیان از هزار و 400 سال پیش تاکنون پرچمدار مقابله با فتنه‌جویی سلاطین و استعمار هستند افزود: با توجه به اتفاقات تاریخی درهرنقطه ای از جهان که پرچم اسلام در مقابل استعمار به اهتزاز در آمده، پرچمدارآن قیام شیعیان بوده است.

ارسال نظرات