امام جمعه جعفرآباد عنوان کرد

برخورد قضایی با متخلفان حقوق های نجومی، خواسته مردم

بعضی افراد سعی دارند با طرح کردن مسائل حاشیه ای قضیه حقوق های نجومی به فراموشی سپرده شود و حتی قوه قضاییه را از ورود به این پرونده منع می کنند.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۸۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسییج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری امام جمعه جعفرآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: بعضی افراد سعی دارند با طرح کردن مسائل حاشیه ای قضیه حقوق های نجومی به فراموشی سپرده شود و حتی قوه قضاییه را از ورود به این پرونده منع می کنند در حالیکه برگرداندن بیت المال و مجازات متخلفین بر اساس سیره امیرمؤمنان است و متخلفین این قضیه هم باید به شدت مجازات شوند.

وی ضمن توصیه به تقوا، به مناسبتهای هفته اشاره کرد و ضمن تسلیت 30 ذیقعده سالروز شهادت حضرت امام جواد علیه السلام به بیان مقام شامخ علمی و جایگاه امامت آن امام همام پرداخت.

امام جمعه جعفرآبادمغان 12 شهریور و یاد و خاطره شهید رئیسعلی دلواری سمبل مبارزه با استعمار انگلیس و روز مبارزه با استعمار انگلیس را گرامی داشته و گفت: این روباه پیر پدر همه استعمارگران است و همه استعمارگران در حقیقت شاگرد کلاس درس این کشور استعمارگر هستند و امروز هم در پشت پرده بسیاری از حوادث جهان دست انگلیس به خوبی پیداست. باقری همچنین روز بهورز را تبریک گفت.

وی اول ذیحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (علیها السلام) را تبریک گفته و افزود: این ازدواج بهترین الگو برای جوانانی است که به خاطر ترس از هزینه های ازدواج این سنت الهی را ترک می کنند، سادگی مراسمات و جهیزیه این دو بزرگوار باید الگو و سرمشق خانواده های ایرانی و مسلمان قرار گیرد.

امام جمعه جعفرآباد در بخش دیگر خطبه دوم نمازجمعه 17 شهریور 1357 که در تاریخ با نام جمعه سیاه ثبت شده و یاد و خاطره شهدای آن روز را گرامی داشت و گفت: رژیم سفاک پهلوی در این روز هزاران تن از مردم بی گناه را از زمین و آسمان به گلوله بسته و آنها را به خاک و خون کشید.

حجت الاسلام  باقری کشتار حجاج ایرانی بیت الله الحرام را در 6 ذیحجه سال 1407 قمری مصادف با 1366 شمسی توسط آل سعود را محکوم کرده و گفت: آل سعود امروز هم نشان داده که خادم حرمین نیست بلکه خائن حرمین است و هر جا در منطقه ناامنی و ترور و جنگ و جنایت وجود دارد رد پای این رژیم وابسته به آمریکا و اسرائیل به خوبی قابل مشاهده است.

وی به بازدید 2 ساعته مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی و نظامی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: بحمدلله امروز قدرت دفاعی و نظامی ما در بهترین و بالاترین سطح ممکن قرار دارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند باید قوای دفاعی و تهاجمی خود را به حدی تقویت کنیم که هیچ متجاوزی خیال تجاوز به این کشور را نداشته باشد.

امام جمعه جعفرآبادمغان در خطبه اول بعد از حمد و ثنای الهی و صلوات و درود بر پیامبر و اهل بیت پاک آن حضرت و توصیه به تقوا، به بیان موارد کسب و کار حرام و ضرورت امتناع از ربا پرداخت.

ارسال نظرات