فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد:

نقش روابط عمومی در ایجاد شور بسیجی بی بدیل است

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، در دیدار با کارکنان روابط عمومی و تبلیغات ناحیه شهرکرد از نقش بی بدیل این معاونت در ایجاد شور بسیجی سخن گفت.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۹۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ضمن بیان اینکه روابط عمومی‌ آیینه و انعکاس دهنده رویدادها و برنامه‌های سازمان است، عنوان کرد: روابط عمومی مسئولیت حساسی دارد چون بسیجیان و مردم اخبار را رصد می کنند و این بخش به عنوان پل ارتباطی مجموعه با مخاطبان می تواند در عملکرد مجموعه نقش مهمی داشته باشد.

وی روابط عمومی را علم، هنر و یک فن پیچیده در دنیای امروز خواند و تصریح کرد: اگر روابط عمومی با دید وسیع و گسترده و دوراندیشی عمل کند می تواند بسیار موج آفرین و تاثیر گذار باشد.

مولوی، در ادامه گفت: خوشبختانه در مجموعه روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه و بسیج استان‌ نیروهای با ارزش و توانمندی فعالیت دارند و همواره طرح ها و ایده‌های فوق‌العاده‌ و جدیدی ارائه می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در ادامه با تقدیر از عملکرد معاونت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه، اقدامات آن ها را خالصانه، به موقع، خوب و قابل قبول ارزیابی نمود.

ارسال نظرات