خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب گفت: در سه ماهه دوم امسال 6175نفر در قالب کاروانهای راهیان نور از یادمان شهدای مطلع الفجر و جبهه های عملیاتی گیلان غرب بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۳۸۳۳۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱
جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، در خصوص حضور راهیان نور در گیلانغرب اظهار داشت :درسه ماهه دوم امسال 6175نفر در قالب کاروانهای راهیان نور از یادمان شهدای مطلع الفجر  و جبهه های عملیاتی در گیلان غرب بازدید کردند.

سرگرد کامران هزارخانی اهمیت برگزاری  اردوهای راهیان نور را یاد آور شد و تصریح نمود:حقیقتاًدر راستاي استقلال ارزش‌هاي دفاع عاشورايي و ترويج فرهنگ ايثار، شهادت و مقاومت انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس نقش تاثير‌گذاري در تعالي اجتماعي دارد.

وی با اشاره به اینکه دومین شهر مقاوم کشور بستر های بالقوه ای از گنجینه دفاع مقدس و رزمگاه های عملیاتی است ابراز داشت:به واقع عملياتي شدن برنامه فرهنگي، ارزشي راهيان نور براي حفظ آثار و بركات گنجينه تمام نشدني دفاع مقدس و در راستاي حفاظت از اين ارزش‌هاي گرانقدر بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب در خصوص یادمان مطلع الفجر و اهمیت این کانون نشر ارزشهای معنوی دفاع مقدس سخن گفت و  اذعان داشت:نباید فراموش کرد که يادمان‌هاي دفاع مقدس  و بخصوص یادمان شهدای مطلع الفجر در گیلانغرب که محل شهادت شهدای  و سرداران بزرگی همچون ابراهیم هادی و شهید خوشروانهاست ، اكنون به يك آوردگاه بزرگ فرهنگي اجتماعي تبديل شده است .

 وی در این خصوص افزود:این فضای و بستر معنوی چنان است که اکنون آحاد مردم از همه قشرها  با حضور در اين مكان‌هاي مقدس و خاكريزهاي خط مقدم جبهه فرهنگي و نبرد با دشمن  با ارمانهای امام و شهدا  و فرهنگ جهاد و شهادت تجدید عهد میکنند .

سرگرد هزار خانی گفت : اگرچه یادمان شهدای مطلع الفجر در گیلانغرب ظرفیت تبدیل شدن به یک بستر بزرگ فرهنگی نظر به مقیاس و مساحت فیزیکی و وجود جبهه ها و رزمگاههای عملیاتی همچون اوزین ، چغالوند ، دشت گورسفید و تنگه حاجیان  را  دارد اما  ظرف چند سال اخیر همواره خیل کثیر راهیان نور از این مناطق بازدید کرده اند.

وی در خصوص میزبانی راهیان نور این شهرستان در سه هاهه دوم سال جاری ابراز داشت:در سه ماهه امسال 6175 نفر از اقشار  خانواده معظم شهدا، دانشجویان ، نیروی دریایی، هیات مرکزی کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) در تهران  از  شهرهای تهران ، اراک ، شیراز ، بندرعباس،خراسان شمالی از جبهه های عملیاتی گیلانغرب خصوصا یادمان شهدای مطلع الفجر در آوزین گیلان غرب بازدید نمودند.

 
ارسال نظرات