جریان نفود دشمن از یک خرید ساده آغاز می شود و دشمن هزینه کلانی را برای نشر جریان نفود صرف کرده است.
کد خبر: ۸۷۳۸۳۷۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، سید مصطفی مرادخانی با نگاه به جریان نفوذ دشمن این موضوع را در خرید های خانواده بررسی کرده است .

در این یادداشت می خوانیم؛

همه چیز از یک خرید ساده آغاز می شود و برای خرید نوجوانی بدون توجه به مارک ها ، نماد ها و نوشته ها مانتویی راانتخاب و آن را می خرد و از جریان نفوذ در خانواده وی از همین خرید کلید خورده و نوجوان با گشت و گذار در بین اقوام خود دیگران را نیز به خرید این نوع لباس ترغیب می کند د رحالی غافل از تفکر دشمن در تولید این نوع لباس است.

والدین امروز این نوجوان نیز به خاطر شکل های رنگارنگ و طرح های استفاده شده از آن مانتو فوق را برای نوجوان خود تهیه و هر روز این نوجوان با بی اعتنایی با همین لباس پشت نوشته دار در خیابان ها تردد می کند.

نوجوان امروز ما هر روز چندین بار این لباس را می پوشد ولی توجهی به نوشته آن نمی کند که آیا این نوشته به زبان انگلیسی در پشت مانتو چیست.

جملاتی که اگر فرد در همان لحظه خرید مانتو متوجه مفهوم آن می شد شاید آن را نمی خرید و اینک دراین جا وظیفه خانواده ها و ارگان های فرهنگی و اصناف است تا باورود به این بحث ضمن آگاهسازی جوانان به جریان نفوذ از واردات این نوع اجناس که هویت جوانان را سلب می کند جلوگیری نمایند.

رهبر معظم انقلاب بارها در تاکیدات خود به جریان نفوذ از طرق مختلف اشاره و این فرمایشات باید فصل الخطاب همگان باشد تا مشکلات نفوذ جریان زندگی عادی جامعه وخانواده مختلف نکند.

با احترام به حقوق نوجوانان عزیز کشورمان باید این موضوع را یادآور شد که نوجوان عزیز ما در فکر این نیست که دشمن آن سوی مرز برای هر لحظه ، هر حرکت، هر نگاه، هر علاقه مندی و علایق جوان ایرانی برنامه ریزی کرده و با همسو نمودن جریان نفوذ با چیدمان فرهنگی در قالب تولید وعرضه پوشاک تزلزل بنیان خانواده را هدف گرفته است.

نوجوان امروز ما اعم از خواهر و برادر باید بداند در پشت پیراهن، کاپشن ، شلوار خود و مانتوی خود چه نوشته است.

به گزارش ازناو ، متاسفانه باید گفت: این روزها ویترین لباس فروشی ها پرشده است از این نوع لباس های بی بندبار غربی .

مگر نه اینکه باید با تکیه بر توان داخلی اجناسی را تولید کرد که بدور از نفوذ و جریان فکری دشمن باشد.

حال توصیه به تولید کنندگان است : اگر شما تولیدکنندگان داخلی پوشاک که دم از تولید و حرفه خود می زنید می توانستید محصولاتی با کیفیت ، با تنوع دوخت، همسو با جریان اسلامی تولید می کردید و با قیمتی مناسب در بازار عرضه می کردید این جریان نفوذ دشمن در جامعه نشر نمی یافت.

شما تولید کننده ای که قیمت مانتو تولیدی شما یک ونیم برابر با مانتو تولید شده چینی فرق کرده و گرانتر است نبایدانتظار داشت که یک مصرف کننده و آن هم نوجوان با داشتن علایق خود با در نظر گرفتن قیمت این نوع پوشاک به سمت کالای ایرانی برود و دراولین نگاه جنس خارجی را با قیمتی ارزان تر از نوع تولید شده داخل را انتخاب می کند.

خانواده ها باید نیز بدانند که خرید کالاهای خارجی حتی یک مانتو تا یک وسیله در منزل و یا کالایی ضربه به تولید داخلی و راه اندازی جریان تولید واشتغال در خارج از کشور است .

و حال توصیه به نوجوان ایرانی که نباید فریب شبکه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمن را بخورد وبداند در هنگام خرید چه چیزی را می خرد و معنا کند جمله پشت پیراهن خود را .

یادداشت : سید مصطفی مرادخانی

ارسال نظرات