مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی گفت: با وجود اینکه طرح تحول نظام سلامت موجب رضایتمندی نسبی مردم شده است اما فشار کاری زیادی به کادر علوم پزشکی و عزیران حوزه سلامت وارد کرده است.
کد خبر: ۸۷۳۸۳۹۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، ایرجیان، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی دیروز در پیش خطبه‌های نماز جمعه این استان به بیان اهداف و عملکرد بسیج جامعه پزشکی پرداخت که ازجمله به برپایی بیمارستان های صحرایی در ۸ منطقه جاراویماف، سیه رود، هوراند، ورزقان و خدا آفرین اشاره کرد.


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، پرستاران و پیراپزشکان درباره هشتمین بیمارستان صحرایی که از ۲۵ تا ۲۹ مرداد ماه در منطقه خداآفرین برپا شد، گفت: هشتمین بیمارستان صحرایی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، سپاه همیشه سرافراز عاشورا، سازمان منطقه آزاد ارس، سازمان تامین اجتماعی، هلال احمر، بیمارستان شهید محلاتی، بیمه سلامت و خیل عظیم بسیجیان جامعه پزشکی برپا شد.


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این بیمارستان بالغ بر ۳۲ هزار مورد خدمات متنوع درمانی و بیش از ۸ هزار و هشتصد مورد ویزیت تخصصی و فوق تخصص با حضور بیش از 150 متخصص و فوق تخصص شامل چشم پزشکی، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان، قلب و عروق، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، نفرولوژی، پوست، طب اورژانس، طب سنتی، پزشک عمومی، داروسازیی، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاهی، اندوسکوپی و فیزیوتراپی صورت گرفته است.


ایرجیان، ادامه داد: از دیگر خدمات عزیزان جامعه پزشکی حضور در محور مقاومت و حتی تقدیم شهید از جامعه پزشکی و همچنین کمک‌های نقدی به جبهه مقاومت اسلامی است.


وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه طرح تحول نظام سلامت موجب رضایتمندی نسبی مردم شده است اما فشار کاری زیادی به کادر علوم پزشکی و عزیران حوزه سلامت وارد کرده است و متاسفانه ۹ است که کارانه‌های ایشان معوقه شده که اگر انصاف را رعایت کنیم چه کسی تحمل دارد که که مزد زحماتش را ۹ ماه بعد دریافت کند.


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی در پیان گفت: همچنین استفاده از نیروهای علمی - ارزشی پایبند به انقلاب و نظام و مردم می‌تواند تضمین کننده ارائه خدمات درمانی سالم، بهداشتی و آموزشی به مردم شریف و امت انقلابی و شهید پرور باشد.


ارسال نظرات