معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله خبر داد

راه‌اندازی گروه تلویزیونی "فرزندان روح‌الله" در استان مرکزی

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله از راه‌اندازی گروه تلویزیونی سپاه روح‌الله استان مرکزی با عنوان "فرزندان روح‌الله" خبر داد و گفت: تشکیل و راه اندازی گروه تلویزیونی گامی بلند در راستای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های برنامه‌های بسیج و سپاه در سطح استانی است.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۸۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از آغاز به کار گروه تلویزیونی سپاه روح‌الله خبر داد و گفت: گروه تلویزیونی سپاه در استان مرکزی تحت عنوان فرزندان روح‌الله از شهریورماه امسال به شکل آزمایشی اقدام به تولید برنامه و پخش آن از شبکه استانی کرده است.

وی افزود: تولیدات این گروه تلویزیونی، در عرصه‌های مختلف فعالیت سپاه و بسیج هر دو هفته یک‌بار به مدت 20 الی 25 دقیقه از شبکه استانی آفتاب پخش می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به عرصه‌های مختلف این تولیدات گفت: برنامه‌های ساخته شده توسط این گروه تلویزیونی با موضوعات اردوهای جهادی(محرومیت‌زدایی، سازندگی و اقتصادمقاومتی)، راهیان نور، فعالیت‌ها و عملکردهای مختلف فرهنگی و عقیدتی، آمادگی رزمی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین انتشار مهم‌ترین اخبار سپاه و بسیج در سطح استان است.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی تاکید کرد: تا پایان سال تولید این دست برنامه‌ها توسط روابط عمومی سپاه روح‌الله صورت خواهد گرفت و هر دو هفته یک‌بار با همکاری شبکه استانی بر روی آنتن خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل این گروه تلویزیونی در سپاه روح‌الله استان مرکزی شاهد تولیدات کم‌نظیر در جهت معرفی و شناساندن قابلیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف خواهیم بود همچنین سپاه و بسیج استان با ورود به این عرصه می‌تواند اثرات مطلوبی را در جامعه بر جای بگذارد.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: سپاه از اول انقلاب تاکنون در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی خوش درخشیده و همواره در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان موفق عمل کرده است و امروز هم سپاه به عنوان یکی از مهمترین دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات