معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئیس جمهور:

طرح ارائه آموزش های فنی وحرفه ای به بانوان روستایی اجرا می شود

معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئیس جمهورگفت:یکی از سیاست های این معاونت گسترش آموزش های فنی و حرفه ای برای ایجاد شغل برای بانوان است .
کد خبر: ۸۷۳۸۵۱۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از لرستان،ابوالفضل رضوي در جریان بازدید از روستاهاي محروم بخش کاکاوند افزود:با توجه به اينكه روستاها به عنوان منبع توليدات دامي ،كشاورزي و باغي مطرح هستند، دولت نگاه ويژه اي به روستاها دارد.

وي افزود: هدف دولت توانمند سازي و آموزش  روستائيان و مرتفع نمودن مسائل و مشكلات روستائيان است .
معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئیس جمهور گفت : یکی از سیاست های این معاونت گسترش آموزش های فنی و حرفه ای برای ایجاد شغل برای بانوان است .

رضوی افزود: در قالب این طرح به زنان آموزش های لازم جهت یادگیری در زمینه های صنایع دستی داده می شود تا آنان بتوانند با فراگیری حرفه مورد علاقه خود شغل و درآمد ایجاد نمایند.

فرماندار شهرستان دلفان نیز در این بازدید ناکافی بودن راه ارتباطی آسفالته ، فرسوده بودن واحدهای مسکونی ، عدم پوشش صداو سیما در برخی مناطق ، مشکل آب شرب و بیکاری را از مهمترین مشکلات روستاهای شهرستان دلفان عنوان کرد .

جعفر طولابی از معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور خواست با تخصیص اعتبارات مورد نیاز نسبت به حل بخشی از مشکلات این روستاها اقدام نمایدکه با قول های مساعدی از سوی این مسئول همراه بود .

 در این بازدید از روستاهاي بشته وار و پيزول مالگه بخش كاكاوند بازديدو از نزديك مسائل و مشكلات روستاهاي این بخش مورد بررسي قرار گرفت.


طرح ارائه آموزش های فنی وحرفه ای به بانوان روستایی اجرا می شود

طرح ارائه آموزش های فنی وحرفه ای به بانوان روستایی اجرا می شود
ارسال نظرات
آخرین اخبار