خبرهای داغ:
رئیس هیأت ژیمناستیک استان قم خبر داد

قم صاحب 7 مدال ژیمناستیک دانش‌آموزان کشور شد/ اختصاص کاپ اخلاق به دختران قم

رئیس هیأت ژیمناستیک استان قم از موفقیت دختران و پسران ژیمناستیک‌کار استان در کسب 6 مدال با ارزش از پیکارهای ژیمناستیک دانش‌آموزان قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۸۵۳۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
قم صاحب 7 مدال ژیمناستیک دانش‌آموزان کشور شد/ اختصاص کاپ اخلاق به دختران قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، غلامرضا ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه نتیجه تلاش مربیان و اعضای تیم‌های اعزامی دانش‌آموزان دختر و پسر قم به مسابقات مقطع ابتدایی رشته ژیمناستیک المپیاد فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان کشور کسب مجموع هفت مدال طلا و برنز بود.

وی یاد آور شد: تیم اعزامی قم در این رقابت‌ها به دو مدال طلا، یک نقره و چهار نشان برنز دست یافت که از این تعداد مدال، یک طلا، یک نقره و دو برنز در قسمت دختران به دست آمد و یک طلا و دو برنز نیز توسط پسران دانش‌آموز ژیمناستیک‌کار قم در رقابت با حریفان کسب شد.
 
کسب 2 نشان طلا، یک نقره و چهار برنز توسط دانش‌آموزان ژیمناستیک‌کار قم
رئیس هیأت ژیمناستیک استان قم بیان کرد: خوشبختانه علاوه بر کسب این تعداد مدال با ارزش، یک اتفاق مثبت و مبارک دیگر برای تیم‌های اعزامی ژیمناستیک دانش‌آموزان مقطع ابتدای قم در این رقابت‌ها رخ داد و آن، کسب جام ویژه اخلاق  توسط تیم ژیمناستیک دختران ابتدایی استان قم بود که آن را به تمامی دبیران عزیز تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش و همچنین همکاران خوب در هیأت ژیمناستیک استان قم تبریک می‌گویم.

وی با تقدیر از زحمات و تلا‌ش‌های مربیان ژیمناستیک‌کاران قم در این دوره از مسابقات خانم‌ها غلامی و رفیعی‌پور، عنوان کرد: در پایان رقابت‌های پسران دانش‌آموز شرکت کننده در پیکارهای ژیمناستیک المپیاد فرهنگی ورزشی سال 1395 دانش‌آموزان کشور، در مقطع دوم ابتدایی، علی‌اصغر یوسفی با شایستگی در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه علی گلاب‌گیران و پارسا نمازی‌خواه دو نماینده دیگر تیم اعزامی از استان قم با کسب مقام سوم صاحب نشان برنز شدند.

ملکی در ادامه به دختران مدال‌آور قم از پیکارهای رشته ژیمناستیک المپیاد فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان کشور اشاره کرد و افزود: در پایان رقابت‌های مقطع اول ابتدایی بخش دختران، ستایش توکلی نماینده شایسته قم موفق به کسب یک نشان طلا و یک مقام دومی و نشان نقره شد.

اختصاص جام ویژه اخلاق به دختران ژیمناستیک‌کار قم
وی خاطرنشان کرد: همچنین نرگس توانایی مقام سوم و نشان ارزشمند برنز در رشته خرک را کسب کرد، یلدا باقریان نیز صاحب نشان برنز شد و پریناز جلیلی نیز برنز گرفت، ضمن اینکه این نفرات به همراه دیگر اعضای تیم قم یعنی آیدا داوود‌آبادی و بهار طلوعی کاپ ویژه اخلاق این رقابت‌ها را به ارمغان آوردند.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان قم با اشاره به کادر فنی تیم‌های اعزامی قم به پیکارهای ژیمناستیک المپیاد فرهنگی ورزشی دانش‌آموز کشور، بیان کرد: حسام نجارزاده به همراه آقایان مهره‌ساز، حسینی و گایینی هدایت تیم پسران و خانم‌ها بتول‌السادات رفیعی‌پور، فهیمه امیدیان و سارا غلامی مربیگری تیم دختران قم را بر عهده داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات ژیمناستیک این المپیاد در هر دو بخش دختران و پسران به میزبانی شهر سنندج به انجام رسید و در بخش سه مدال و در بخش بانوان چهار مدال به همراه کاپ اخلاق به قم اختصاص یافت، در حالی که در بخش دختران مقطع اول ابتدایی 21 تیم حضور داشتند و از این عزیزان در خانه ژیمناستیک قم تقدیر شد.
ارسال نظرات