مشاور عالی فرمانده کل سپاه در اردبیل:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه روز به روز به ‌اقتدار‌ و پیشرفت‌های ملت ایران افزوده می‌شود، گفت: ولایتمداری امام و ولایت و وحدت و همدلی ملت ایران ترس و هراس شدیدی در بین دشمنان و استکبار جهانی انداخته است.
کد خبر: ۸۷۳۸۵۷۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، سردار خسرو عروج در یادواره 55 شهدای والامقام بخش هیر و شهدای مدافع حرم در دهستان آراللوی اردبیل اظهار داشت: خط امامت و ولایت ملت ایران ترس و دلهره شدید در بین استکبار جهانی به دشمنان انداخته و هم‌اکنون کشورهای قدرتمند و دشمنان روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و روز‌به روز در اقتدار ملت ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری افزوده می‌شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی ملت ایران در دنیا مثال‌زدنی است٬ افزود: این وحدت و همدلی یک امتیاز بسیار بزرگ برای کشور ایران بوده که در سایه درایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به وجود آمده است و مسلما این وحدت و همدلی تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب‌هایی که در دنیا علیه استکبار رخ می‌دهد متاثر از انقلاب اسلامی هستند، افزود: این سخن حرف و اعتراف دشمنان است و دشمنان اسلام همه ابزارآلات دنیا از جمله وسایل نظامی را جمع کردند تا حقیقت و وجدان را محاصره کنند و با تمام امکانات به جنگ با بیداری اسلامی آمده‌اند.

سردار عروج با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) فرمانده‌ای بی‌بدیل است که مانند آن در دنیا نیست، خاطرنشان کرد: امام راحل افکار انسان‌ها را در جهت وجدان انسانی هدایت کرد و آن را در مسیر اصلی و حق قرار داده است.

وی با بیان اینکه این اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای اثرگذار است و ورود آن با سلاح و نیروی نظامی نیست و با افکار و فکر است، گفت: امروز تمام عالم جمع شده‌اند تا تفکر امام راحل و انقلاب اسلامی را محاصره کنند اما هرگز موفق نخواهند شد.

مشاور عالی فرمانده سپاه با اشاره به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان، افزود: اگر خلوص وارد میدان شود پیروزی به دنبال دارد همه ابزار و امکات دشمنان وارد میدان شده است تا این تفکر را محاصره کند.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: هم‌اکنون استکبار جهانی و دشمنان با ترفندها وایجاد فرهنگ غرب در جامعه هستند که نیاز است در این زمینه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان هوشیاری لازم را داشته باشند و با هوشیاری و وحدت تمام نقشه‌ها و نقشه‌ای دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کنند.

سردار عروج بیان کرد: رشادت‌ها و دلاورمری‌های شهدای والامقام در 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم فراموش‌نشدنی است و این شهدای والامقام درس بزرگ ایثار٬ شجاعت٬ رشادت و دلاورمردی را به ما یاد دادند و ما باید در تمام مراحل زندگی خود فلسفه ناب شهدای والامقام را الگوی خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در سایه خون شهدای والامقام و رهنمودهای مقام‌ معظم رهبری کشور ما به اقتدار و عظمت دو چندانی دست یافته است و روز به روز به این اقتدارها و پیشرفت‌ها افزوده می‌شود و ما باید قدردان خون شهدای والامقام و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.

مشاور فرمانده کل سپاه اظهار کرد: برگزاری یادوراه‌های شهدای والامقام فرصتی بزرگ برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و پیام این یادواره‌ها بین‌المللی بوده و به دنیا ثابت می‌کند که فرهنگ ایثار و شهادت و دلاورمردی‌های رزمندگان هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

سردار عروج افزود: اردبیل یک استان دارالارشاد بوده که همیشه دربرنامه‌های فرهنگی به ویژه برنامه‌های عزاداری ماه محرم تاسوعا و عاشورای حسینبی زبانزد خاص وعام است و این استان نقش بسیار مهمی در حفظ و پیروزی انقلاب اسلامی داشته است و به شهر دارالارشاد و شهر حسینی معروف است که ما باید به این امر افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره‌های والامقام هیچ‌وقت توسط ملت ایران فراموش نمی‌شود٬ گفت: هم‌اکنون در سایه خون شهدای والامقام امنیت مثال‌زدنی در کشور به دست آمده است که ما با جان ودل از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.

سردار عروج با بیان اینکه بیداری اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت، افزود: دشمنان اسلام رمز پیروزی ملت ایران را نیروی ایمان و عقیده می‌دانند و بیداری اسلامی ادامه دارد چون موج آن نظامی نیست و موج جهادی دارد.

در پایان این مراسم با اجرای مداحی یاد و خاطره شهدای والامقام و 55 شهدای لخش هیر و شهدای مدافع حرم استان اردبیل گرامی داشته شد و از خانواده شهدای مدافع حرم شهید هاشم دهقانی‌نیا تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات