خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
با همکاری سپاه ناحیه امام صادق (ع) نمایشگاه ایران نوشت شروع به فعالیت نمود
در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل با هدف حمایت از تولید ملی ، سومین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم التحریر ایرانی اسلامی با عنوان ایران نوشت فعالیت خود را آغاز کرده است .
کد خبر: ۸۷۳۸۶۰۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان مدیر نمایشگاه ایران نوشت و مدیر عامل موسسه فرهنگ اول گفت : سومین نمایشگاه ایران نوشت در سالی که مزین است به نام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل با هدف ترویج فرهنگ مصرف تولیدات ملی در محل خیمه شهدای بسیج سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان شروع به کار نموده است .

مهدی کلانتری افزود : این نمایشگاه با شعار بچه های ایرانی ، قهرمان های ایرانی تولیدات خود در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : تمامی محصولات این نمایشگاه توسط صنعتگران و کارگران ایرانی تولید شده و سعی شده طرح های روی لوازم التحریر از دو الگوی شخصیت پردازی و شخصیت سازی استفاده شده که شخصیت پردازی شامل : شخصیت های مذهبی ، ملی و فرهنگی و شخصیت سازی برگرفته از سبک زندگی اسلامی و ایرانی می باشد .

وی افزود : با توجه به این که در دنیای امروز لوازم التحریر رسانه ای شده که دانش آموزان در طول سال تحصیلی هزاران بار طرح های این محصولات را مشاهده و ارتباط برقرار می کنند ، چه بهتر است که به جای الگوی غربی الگوهای اسلامی ایرانی به کار رفته تا بچه های ما الگو های اسلامی را به جای الگوهای غربی انتخاب کنند .

وی در پایان گفت : انتظار می رود با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هجمه ی دشمنان نظام و انقلاب در خصوص تهاجم فرهنگی ، حمایت از کار ، سرمایه ایرانی و تولید ملی ، این نمایشگاه بتواند دستاورد های خوبی در این راستا داشته باشد .

 
 
 
ایران نوشت 
ارسال نظرات
آخرین اخبار