خبرهای داغ:
سردار محمدرضا نقدی گفت: طبق سند، اقتصادمقاومتی در برابر تکان های سیاسی، اقتصادی، امنیت ملی و حوادث روزگار پایدار می ماند اما اقتصادمقاومتی که وابسته به دلار باشد؛ در برابر کوچک ترین تهدیدی دشمن و قطع دلار، از هم می پاشد.
کد خبر: ۸۷۳۸۶۳۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان ضمن تبریک اول ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) اظهارداشت: خراسان جنوبی استانی است که هفت سال متوالی است در سنجش های پیوسته رتبه اول خود را در پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی حفظ کرده است.

وی عنوان کرد: نتیجه حفظ اصول و ارزش های انقلاب نیز به خود مردمان این استان برمی گردد و آن پایین ترین آمار بزهکاری، انحرافات، ناهنجاری ها و بیشترین آمار استحکام کانون خانواده ها است و اینکه این استان با وجود واقع شدن در منطقه مرزی ملتهب و پر آشوب از یک امنیت خوب و کم نظیر برخوردار است.

نقدی اضافه کرد: این نتایج عمل و نیت پاک مردم مومن و ولایتمدار این خطه از میهن اسلامی ما است و یک الگو برای همه جای کشور و دنیا است که اگر می خواهیم یک محیط امن ، آرام ، باصفا و بدور از ناهنجاری، انحرافات و با مشکلات حداقلی داشته باشیم ؛ راه آن پایبندی و حفظ ارزش های انقلابی است.

انتظار داریم که این استان به عنوان یک الگوی عملی و نماد برجسته در کشور بدرخشد

وی ادامه داد: این موضوع سبب شده که انتظار ما از این مردم بالا رود و با وجود استقامت مردم استان در برابر سختی های اقتصادی و مشکلاتی که خشکسالی ها بوجود آورده است از این استان انتظار داریم که به عنوان یک الگوی عملی و نماد برجسته در کشور بدرخشد .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولین این استان تصور نکنند که چه جای خوب و آرامی است و مشکلات کاری آنان در اینجا کم است بلکه اینجا نیاز به کار و فعالیت مضاعف برای شکل دادن به این الگوی تمام عیار از همه جنبه های اسلامی و ایرانی پیشرفت دارد.

وی خاطرنشان کرد: این برجستگی های ارزشی، علمی، همت و سخت کوشی مردمی ولایت مدار استان که با وجود همه سختی ها صبر و ایستادگی کردند. از دوران دفاع مقدس که از دورترین فاصله تا جبهه ها حماسه آفرینی کردند و تا امروز که دست به دست هم دادند و در راه حفظ انقلاب اسلامی تا پای جان سرباز ولایت هستند.

مردم خراسان جنوبی اقتصاد مقاومتی را به خوبی پیاده کردند

نقدی با بیان اینکه این حضور چشمگیر مردم خراسان جنوبی در عرصه های مختلف انقلاب ایجاب می کند که بزرگترین انتظارات خود را در جمع این مردم مطرح کنیم گفت: فداکاری های مردمی که در نهایت سختی ها و مشکلات روستاها را ترک نمی کنند ، تولید را ادامه می دهند و در واقع مردم این منطقه اقتصاد مقاومتی را به خوبی پیاده کردند و بهانه نیاوردند و سپاه استان نیز در زمینه های مختلف در این عرصه دوشادوش مردم حرکت کرده است.

وی ابراز داشت: این تعهد و ایستادگی در مسیر انقلاب تکلیف مسئولین را در مرکز کشور سخت تر می کند و باید در شان چنین مردم مقاومی کار کنند اما امروز در برخی از موارد برخلاف این عمل می شود.

6 سال است دولتمردان برخلاف اقتصادمقاومتی عمل می کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شش سال است که مسئولین و دولتمردان، اقتصاد کشور را معطل دلار کرده اند در حالیکه رهبری انقلاب از ما اقتصادمقاومتی طلب کردند و همه صاحب نظران اشاره دارند که تنها راه برون رفت از مشکلات، تحقق اقتصادمقاومتی است اما شش سال است که برخلاف آن عمل می شود.

وی اظهارداشت: دلار و مسیرهای استفاده از دلار را آمریکایی ها بسته اند و تمام تلاش ها این است که این مسیر باز شود که این برضد اقتصادمقاومتی است.

نقدی ادامه داد: برخی نیز پا را فراتر گذاشته اند که بیایید امتیازات دیگر هم به دشمن بدهیم و نهادهایی که دشمنان آنها را بر ضد منافع خود می دانند را خودمان تعطیل و تحریم کنیم که آنها راضی شوند به ما دلار بدهند .

آمریکایی ها در برجام ثابت کردند که سیری ناپذیر هستند

وی یادآور شد: آمریکایی ها در برجام ثابت کردند که سیری ناپذیر هستند و هر چه به آنان امتیاز دهیم نیز ضد اقتصادمقاومتی است حالا به فرض مثال که نفت به آنها دادیم و تمام نهادهای فرهنگی و ارزشمند کشور را تحریم کردیم و باب دلار را گشودند، آیا این اقتصاد مقاومتی است؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: بر اساس سند اقتصاد مقاومتی که مورد تایید مراجع قانونی نظام همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده است؛ اقتصادمقاومتی در برابر تکان های سیاسی، اقتصادی، امنیت ملی و حوادث روزگار پایدار می ماند اما اقتصادمقاومتی که وابسته به دلار باشد در برابر کوچک ترین تهدیدی دشمن و قطع دلار ، از هم می پاشد.

به جای التماس کردن برای گشایش دلار باید به دنبال حذف دلار از تجارت بین المللی باشیم

وی تاکید کرد: ما به جای التماس کردن برای گشایش دلار باید به دنبال حذف دلار از تجارت بین المللی باشیم این عجیب نیست و شدنی است و در تاریخ نیز بعد از جنگ جهانی همین اتفاق افتاد و امروز نیز ترکیه و روسیه قرارداد با حذف دلار منعقد می کنند.

نقدی متذکر شد : از همه بسیجیان در اقشار مختلف می خواهیم که در جلسات و همایش ها روشنگری کنند و موضوعات و مطالعات بدست آمده را به مردم بازگو کنند و بخواهند که شان این ملت صبور، سخت کوش و مقاوم حفظ شود، شان این ملت ایستادگی و مقاومت است نه التماس در برابر دلار .

وی با بیان اینکه انقلاب زنده است و باید راه شهدا تداوم داشته باشد یادآور شد: ملت ما با ایستادگی ، پیروزی های درخشانی کسب کرده اند اما کار نیمه تمام است . آرمان ثابت است و هدف تحقق حاکمیت اسلامی بر روی زمین است که امام راحل فرمودند " تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم".

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کسانی که نمی توانند بر سر عهد خود با شهدا و امام شهدا بمانند؛ بهانه نیاورند چون شیطان عوض نمی شود و ظلم و کفر هر روز به چهره ای ظاهر می شود باید تا رسیدن به هدف نهایی مبارزه، به طاغوت زمان کفر بورزیم و جهاد کبیر کنیم.

وی بیان کرد: سپاه و بسیج مسئولیتی سنگین دارد که باید پشت سر ولایت و روحانیت انقلابی در برابر وادادگان و کسانی که آلوده فتنه شدند بایستد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها