خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می کند؛

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت دریافت آثار هنرمندان به مناسبت سالگرد فاجعه منا

مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از اعلام گردآوری آثار هنرمندان و مصاحبه های تأثیرگذار، اطلاعات هدفمند و جذاب و... نسبت به ایجاد گنجینه ای ماندگار به مناسبت سالگرد فاجعه منا خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۸۶۹۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به درپیش بودن اولین سالگرد فاجعه منا گفت: روزهایی که می‌‌‌آید خاطره حاجیانی را زنده می‌کند که از سرزمین مقدس تا ملکوت آسمان‌ها غریبانه پرکشیدند.

وی با بیان اینکه در پشت پرده این حادثه از پیش طراحی شده نیت‌های آلوده، اندیشه‌های پلید و دست‌های گناهکاری بود که جز به نابودی آزادگی، جوانمردی و ایثار نمی‌اندیشند، خاطر نشان کرد: عمق فاجعه منا آنچنان غم بار و عبرت برانگیز بود که تا فطرت سلیم آدمی باقی است می‌توان از آن سخن گفت و زوایای پیدا و ناپیدای آن را برای همگان بازگو کرد.

فلاحی به فراخوان آثار هنرمندانه پیرامون موضوع یاد شده اشاره کرد و اظهارداشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یک طرح ملی و کشوری درصدد است تا با گردآوری آثار هنرمندان، شعر، نقاشی، دلنوشته ها، مقالات، عکس و پوستر و مصاحبه های تأثیرگذار، اطلاعات هدفمند و جذاب و... نسبت به ایجاد گنجینه ای ماندگار اقدام کند و فرصتی ذیقیمت است تا عزیزان فعال در این حوزه  با ارسال آثار ارزشمند خود نسبت به انجام ‌دادن وظیفه خطیر خویش در تبیین، شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی بپردازند و مخاطبان فهیم خود را با واقعیت این حادثه هولناک بیش از پیش آشنا سازند.

وی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار حد اکثر تا 20 شهریور 1395 به نشانی الکترونیکی golestan@ccoip.ir  و (گرگان ـ سایت اداری ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان)  درگاه اطلاع رسانی www.golestan.ccoip.ir است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار