قندهاري در جمع كاركنان اداره امور شعب بانك مهر اقتصاد استان سمنان:

خدماتي كه به مردم ارائه مي شود، بيان شود

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان در جمع كاركنان اداره امور شعب بانك مهر اقتصاد استان سمنان با بيان اينكه اعطاي تسهيلات به مردم به ويژه به جوانان بسيار ارزشمند است، گفت: خدماتي كه به مردم ارائه مي شود، بايد بيان شود.
کد خبر: ۸۷۳۸۷۰۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، غلامرضا قندهاري در جمع كارمندان اداره امور شعب بانك مهر اقتصاد كه در دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان برگزار شد، با مضموم شمردن كم فروشي و گرانفروشي بر اساس آيات الهي و روايات ائمه معصومين(ع) اظهار داشت: اين دو نظم و اوضاع جامعه را بر هم مي ريزد و زمينه فساد را فراهم مي كنند.

وي با بيان اينكه اگر نگاهمان قرآني باشد، مرتكب گناه نخواهيم شد، گفت: در جامعه مي بينيم كه جوانان بسياري با معضلي به نام بيكاري دست و پنجه نرم مي كنند،‌آنگاه برخي كه داراي چند شغل و مسئوليت و پست و مقام هستند حقوق هاي آنچناني و نجومي مي گيرند.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان تصريح كرد: اگر واقعاً و حقيقتاً به دستورات قرآن و دين عمل كنيم؛ نبايد در جامعه اسلامي شاهد معضل و پديده اي به نام بيكاري در جامعه باشيم؛‌چرا كه در صورتي كه مشكل اشتغال حل شود بسياري ديگر از مسائل نيز حل خواهد شد.

قندهاري خطاب به كاركنان اداره امور شعب بانك مهر اقتصاد استان سمنان گفت: كار شما خدمت به مردم است و تسهيلاتي كه به جوانان مي دهيد در حقيقت از آنجا كه موجب حفظ و هدايت و دستگيري جوانان مي شود بسيار ارزشمند و شريف است.

وي خدمت به مردم را بزرگترين افتخار عنوان كرد و گفت:‌ بالاترين عبادت و توفيقي كه انبياي عظام داشته اند همين خدمت گذاري به مردم بوده است و بايد حواسمان باشد كه دشمنان به دنبال سياه نمايي هستند و مي خواهند كارهايي كه در قبال مردم مي شود را كم جلوه دهند.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان تأكيد كرد: خدماتي كه به مردم ارائه مي شود بايد بيان شود كه مردم بدانند كه خدمتگذاران آنها چه اقدامات و فعاليت هايي را انجام مي دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار