سردار بابایی با انتقاد از مسئولین اجرایی در عدم ورود به موقع در کمک رسانی به مردم، ضعف رسانه ای در قبال انعکاس گسترده فعالیت سریع، جانانه و به موقع مظلومان بسیج و سپاه را نشانه تساهل رسانه ای دانست.
کد خبر: ۸۷۳۸۷۹۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی در گفتگو با بسیج درباره حادثه سیل و طوفان اخیر مازندران گفت: وقوع حوادث طبیعی در مازندران و اساسا استان های شمالی به دلیل کثرت اتفاق خیلی عادی است که طی سال های متمادی حوادثی چون سیل ، طوفان، آتش سوزی در جنگل و ... در فصول مختلف رخ می داد و تازه گی نداشت.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فعالیت بسیجیان و پاسداران سپاه کربلا در بدو حادثه روز جمعه در شهرهای استان بویژه قائمشهراظهار داشت: طبیعتا انتظار می رود وقتی اتفاقی می افتد در در جه اول دستگاه های دولتی که اساسا وظیفه خدمت رسانی را به عهده دارند سریع، جانانه و به موقع حضور پیدا کنند، ولی متاسفانه بعضا مشاهده می شود اتفاقی می افتد و دستگاه ها با سرعت عمل وارد نمی شوند.

سردار بابایی با انتقاد از مسئولین اجرایی در عدم ورود به موقع در کمک رسانی به مردم، ضعف رسانه ای در قبال انعکاس گسترده فعالیت سریع، جانانه و به موقع مظلومان بسیج و سپاه را نشانه تساهل رسانه ای دانست و بیان کرد: با توجه به تجربه سنوات قبل حس مسئولیت پذیری ، یاری و مردم داری در بین نیروهای سپاه پاسداران و بسیجیان وجود داشته و به این دلیل که سپاه و بسیج خود را متعلق و برخاسته ازدل ملت دانسته ، سریعا در امداد رسانی حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: در جریان طوفان ویران کننده اخیر به خصوص در شهرستان قائمشهر و در سطح این شهر شاهد تخریب و ویرانی زیادی بودیم که نیروهای سپاه و مقاومت بسیج با حضور به موقع ضمن رفع موانع و دلگرمی به آسیب دیدگان، انجام رسالت کردند و باعث خشنودی مردم شدند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به خدمت رسانی دهها دستگاه ماشین الات اعم از (جرثقیل، جک ، آب پاش) و یگان های موتوری گردانهای تابعه ،بسیجیان بیشماری حتی از روستا ها فراخوانی شدند و در موضوع قطع کردن درختان و جابه جایی موانع و موضوعات دیگر امداد رسانی موثر داشتند.

این مقام ارشد سپاه کربلا با یادآوری اینکه سپاه کربلا با همه پاسداران و بسیجیان متخصص مربوطه خود تا رفع آخرین مشکل در این حادثه در میدان خواهد بود گفت: انتظار داشتیم که رسانه ها هم به این موضوع توجه می کردند ولی متاسفانه در گزارش های خبری کمتر شاهد تقدیر از بسیجیانی که به صورت داوطلبانه از شهر و روستا به کمک حادثه دیدگان شتافتند مطالب و تصاویری انعکاس یافت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها