خبرهای داغ:
در شرکت گاز گلستان برگزار شد؛

گراميداشت سالروز ازدواج امام علي (ع) و حضرت زهرا(س)

بمناسبت فرا رسيدن اول ذيحجه سالروز ازدواج آسماني اولین امام همام امير المومنين حضرت علي (ع) و بي بي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مراسمي با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره وکارکنان گاز گلستان درمحل نمازخانه شرکت برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۳۸۷۹۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام رمضانی در این مراسم طي سخناني مبسوطی ضمن تبريک اين ایام  با سعادت ، به چگونگی ازدواج حضرت علي(ع) وحضرت فاطمه (س) و سجایای اخلاقی دوران زندگانی مشترک آن دو بزرگوار وهمچنین برکات و خیراتی که از این سنت حسنه بر عالم نازل شده پرداختند.
 
 وی در ادامه به تشریح  فوائد تشکیل خانواده در اسلام  پرداخته است وگفت:مسئله تشکیل خانواده دراسلام فوق العاده مهم و اهمیت دارد و دراسلام هیچ بنایی ارزشمند تراز مسئله ازدواج  وتشکیل خانواده وجود ندارد  بنابراین خانواده ها  باید این امر مهم را جدی   و  آسان بگیرند.

امام جماعت گاز گلستان افزود: اسلام همواره بر ازدواج آسان در جامعه تاکید کرده است، اما متاسفانه امروزه فرهنگ غلطی در زمینه جامعه رواج پیدا کرده  که جوانان را از این سنت حسنه مایوس نموده  است .

وی در ادامه گفت:لذا شایسته است با ترویج فرهنگ ازدواج و فراهم نمودن شرایط لازم ، این باور غلط را  ازبین برده و زمینه های تشکیل خانواده را بویژه در نسل جوان افزایش دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها