خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی اساتید دانشگاه های تبریز در جمع کارکنان سپاه ولایت این کلانشهر، گفت: اگر می بینیم نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان استوار و پابرجاست وجود نعمت بزرگی به نام ولایت است.
کد خبر: ۸۷۳۸۸۳۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حاجی وند با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در خصوص پشتیبانی از ولایت افزود: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب با درایت امر به پشتیبانی از ولایت کرده بودند در عمل نیز دیدیم با همه هجمه هایی که در طول چندین دهه از آغاز انقلاب علیه کشور ما بوده مردم و مسئولان تا زمانی که گوش به فرمان ولایت بوده اند نظام و انقلاب تا مدت ها بیمه شده است.

وی با اشاره به فتنه 88 و نقش امام خامنه ای در مهار آن تصریح کرد: اگر نبود رهبری بی نظیر این رهبر فرزانه و بصیرت ملت، انقلاب ما در فتنه 88 با چالشی بسیار عظیم روبرو بود و به تعبیر حضرت آقا عده ای می خواستند کشور و نظام را به پرتگاه ببرند.

حاجی وند ادامه داد: امروز دوست و دشمن به ارزش و اهمیت وجود ایشان اذعان دارد ولی متاسفانه عده ای در داخل هستند که به علل مختلف تلاش می کنند با انگیزه های بی ارزش دنیوی نظام را با مشکل روبرو کنند و حتی گاهی نیز دم از ولایت می زنند ولی مخالف فرامین ایشان حرکت و عمل میکنند.


این استاد دانشگاه اذعان کرد: امروز همه باید بصیرت خود را بالا ببریم و جبهه خودی و دشمن را بشناسیم برخی امروز بر این باورند که دشمن دیروز می تواند دوست ما باشد ولی این باور غلطی است چرا که دشمن همان دشمن است گر چه در ظاهر در مقابل لبخند، لبخند می زند و در دل مالامال از بغض و کینه است.

حاجی وند با اشاره به رشادت های رزمندگان و مردم انقلابی در چند دهه انقلاب خاطر نشان کرد: این گونه افراد یا جاهل هستند یا مغرض ولی در کل باید این را بدانند برای این کشور و نظام زحمات زیادی کشیده شده و باید دیر یا زود جواب این کارها و اقدامات خود را بدهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها