فرماندار شهرستان جیرفت که هنوز حواشی سخنان جنجالی وی در خصوص جایگاه امام جمعه این شهرستان پایان نیافته و چهره نامطلوبی به نمایش گذاشت در هفته دولت نیز حاشیه ساز شد و حرکاتی را انجام داد که از یک فرماندار به اصطلاح بومی و ...
کد خبر: ۸۷۳۸۸۴۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان،فرماندار جیرفت به همراه مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان طی هفته دولت برای افتتاح پروژه‌ای در بخش ساروئیه جیرفت حضور پیدا کردند.
 
در پی مصاحبه خبرنگار صدا و سیما با جناب مشاور وزیر مسئولان به صف شده و در کنار مصاحبه شونده قرار گرفتند و از آنجایی که کار تخصصی رسانه و تصاویر تهیه شده باید به  گونه ای خاص و تخصصی باشد و اینگونه کادرها با جمعیت چند نفره نامطلوب و غیر قابل پخش است، در این هنگام علی سعیدی مسئول دفتر خبری صدا و سیما در جیرفت گفت: با توجه به شرایط خاص ضبط تصویر نباید افراد زیادی در کنار مشاور وزیر بایستد که با واکنش سخت فرماندار روبرو شد.
 حمله گازانبری فرماندار جیرفت به خبرنگار صدا و سیما
 
پس از آن فرماندار با براشفتگی از اینکه در کادر مصاحبه نیست، ضمن برخورد تند لفظی با خبرنگار صدا و سیما در جمع عده ی زیادی از اصحاب رسانه، مسئولان شهرستانی و کشوری چهره نامطلوبی از یک فرماندار به نمایش گذاشت.
 
در همین حال جناب فرماندار جیرفت به خبرنگار صدا و سیما گفت: شما نمی خواهید خدمات دولت را به مردم نشان دهید و اگر لازم باشد با کمک مالی سرمایه گذاران و گلخانه داران صدا و سیما را مستقل می کنیم.
 
حال جای سوال است جناب فرماندار شما که خود را بومی و دلسوز شهر میدانید، آیا خدمات دولت با تصویر حضرتعالی باید به مردم نشان داده شود یا با گزارشات فاخری که توسط این خبرنگار با سابقه و بدون حاشیه در مدت چندین سال تهیه و پخش شده است و همیشه در گرما و سرما و حتی با خودرو شخصی خود در دورترین نقاط شهرستان جهت تهیه خبر حضور یافته است.
 
بایستی دید این بی حرمتی مدیران که دم از قانون و قانونمندی می زنند در مقابل رسانه که کار تخصصی خود را باید انجام دهد، چگونه جواب داده میشود و این حرکت فرماندار با چه هدفی بود که خیلی ها به تعبیری این حرکت را گربه دم حجله کشتن می دانند و آیا آقای فرماندار هفته دولت را که با شعار دولت شیشه ای امیدی برای فردا نامگذاری کردید با این حرکت حضرتعالی با اصحاب رسانه که نماینده افکارعمومی  هستند امید آفرینی کردید.
 
و مسئولان استانی با این بی تدبیری مدیر دولت تدبیر و امید در مقابل توهین به رسانه چه عکس العملی نشان خواهند داد و نیز بایستی منتظر بود تا عکس العمل خانه مطبوعات و رسانه جنوب کرمان برای پیگیری توهین به خبرنگار با سابقه در رسانه در جنوب کرمان را دید.
گفتنی است پس از این هتک حرمت معاون یکی از ادارات کل جنوب کرمان نیز با سوء استفاده از جو ایجاد شده با الفاظ رکیکی نسبت به این خبرنگار و مدیرکل صدا و سیما اهانت نمود.
نکته:دقیانوس فرصت جوابیه و دفاع از موارد یاد شده در خصوص افرادی که نامشان در مطلب بالا ذکر شده را محترم شمرده و در صورتی که توضیحاتی در این خصوص ارسال نمایند در همین ستون منتشر خواهد شد.
 
 
منبع:دقیانوس ما
ارسال نظرات